נתניהו ללוחמים בגבול הצפון: “אתם דור הניצחון, גיבורי התהילה, אריות”

ראש הממשלה נפגש עם לוחמי אוגדה 36 בגבול לבנון: "אתם מחוללים נפלאות. כל העולם משתאה מהמכות שאתם מנחיתים על אויבינו ואני מצדיע לכם" • "כמה מטרים מכאן נמצאים חבריהם מעבר לגבול, מפרקים את תשתיות הטרור שחיזבאללה הכין כדי לתקוף את יישובינו"
חיים טוויל
ד' תשרי התשפ"ה / 06.10.2024 18:03

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (ראשון) בבסיס צה”ל בגבול לבנון, שם קיים הערכת מצב ביטחונית עם מפקד פיקוד צפון אלוף אורי גורדין ועם מפקד אוגדה 36, תא”ל מורן עומר.

במהלך הערכת המצב סקרו את פריסת הכוחות בשטח לבנון, ההישגים המבצעיים שהושגו, ואת יעדי ההמשך.

נתניהו שמע מאלוף גורדין על השמדת יכולות חיזבאללה שהושגה במהלך הקרקעי ובהפעלת האש העצימה. במהלך הסקירה שוחח נתניהו עם מפקדי החטיבות באוגדה 36 על הלחימה הרב זירתית שבה הם נוטלים חלק מזה כשנה.

לאחר מכן, שוחח עם לוחמים מהאוגדה ואמר: “אני נמצא פה עם חיילי צה”ל בגבול הצפון. כמה מטרים מכאן נמצאים חבריהם מעבר לגבול, מפרקים את תשתיות הטרור שחיזבאללה הכין כדי לתקוף את יישובינו.

“אמרתי להם: אתם גיבורי התהילה. אתם – יחד עם חבריכם, חיילי צה”ל וכוחות הביטחון בעזה, ביו”ש, במרחב כולו – אתם מחוללים נפלאות, אתם אריות”.

נתניהו הוסיף: “לפני שנה אנחנו ספגנו מכה איומה. ב-12 החודשים שעברו אנחנו משנים את המציאות מקצה לקצה. כל העולם משתאה מהמכות שאתם מנחיתים על אויבינו ואני מצדיע לכם ואומר לכם: אתם דור הניצחון. יחד נילחם ויחד ננצח – בעזרת ה'”.

אל ראש הממשלה התלוו המזכיר הצבאי של ראש הממשלה אלוף רומן גופמן ודובר ראש הממשלה עומר דוסטרי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות