רס”ל במיל’ ניר חדד הי”ד, שנפצע קשה בעזה ביוני – נפטר מפצעיו

חיים טוויל
|
ד' תשרי התשפ"ה / 06.10.2024 16:33
ניר הי”ד נפצע ב-15 ביוני ממטען שהופעל על הטנק שבו היה באזור ציר נצרים הוא חולץ בהכרה, אך נפגע משאיפת עשן ומצבו הדרדר • ראש ישיבת עתניאל: “היה אדם פעיל אבל נעים, מתנהג בנעימות עם כל סובביו ובפשטות יוצאת דופן”

רס”ל במיל’ ניר דוד חדד הי”ד, בן 28 מפתח תקווה, לוחם מגדוד חש”ן, נפטר מפצעיו לאחר שנפצע באורח קשה בחודש יוני, בקרב בצפון רצועת עזה.

אתה עושה סוף לשבי שלהם – וזוכה להשתתפות במעמד תפילה נורא הוד

חדד נפצע ב-15 ביוני ממטען שהופעל על הטנק שבו היה באזור ציר נצרים. בתקרית נהרגו סרן איתן קופלוביץ ורס”ב אילון ויס הי”ד.

חדד חולץ כשהוא בהכרה, אך נפגע משאיפת עשן ומצבו הדרדר.

הוא אושפז ובשבוע שעבר עבר ניתוח שהיה אמור לשפר את מצבו, אולם בראש השנה מצבו החמיר, והוא נפטר.

הלווייתו תיערך בשעה 18:30 בבית העלמין הצבאי סגולה בפתח תקווה.

ראש ישיבת ההסדר עתניאל, הרב ראם הכהן, ספד לרס”ל ניר דוד חדד הי”ד: “ניר התייתם בגיל צעיר יחסית מאביו והגיע לישיבה לאחר ששני האחים שלו גם למדו כאן, והיה אברך בישיבה עד לפני 3 שנים.

“ניר היה איש תם ופשוט מאוד. היה חשוב לו תמיד ללמוד תוכניות של הלכה פסוקה, להיות תם וישר וירא אלוהים. הוא היה אדם פעיל אבל נעים, מתנהג בנעימות עם כל סובביו ובפשטות יוצאת דופן. אמרתי לתלמידים בראש השנה כי חז”ל אמרו שיש לפני ואחרי השברים תקיעות פשוטות, כי העולם כולו מלא שברים, אך יש נשמות שחיות עולם פשוט, לא חיות רק בשבר; נשמות שרוצות עולם פשוט ולקיים עולם טהור – כך היה ניר דוד הי”ד. הכאב גדול על האובדן של אנשים טהורים, אנשים תמימים.”

דובר צה”ל עדכן היום (ראשון) כי קצין לוחם מגדוד ׳שקד׳ (424) בחטיבת גבעתי, נפצע באורח קשה מוקדם יותר היום בקרב בצפון רצועת עזה.

באירוע נוסף, שני לוחמים מגדוד 932, חטיבת הנח”ל, נפצעו באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה. הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחותיהם עודכנו.