אותרו רכבים חמושים של כוח רדואן – כשהם מוכנים לביצוע פיגועים

במהלך פעילות חטיבת הצנחנים בדרום לבנון: אותרו רכבים חמושים ואמצעי לחימה של ׳כוח רדואן׳ מוכנים לפעולות טרור • במרחב אותרו משגרים, מרגמות, מוקשים, מטענים, חומרי נפץ, טיל נ״ט, רימונים ועוד
חיים טוויל
ד' תשרי התשפ"ה / 06.10.2024 16:19

צוות הקרב של חטיבת הצנחנים ממשיך בפשיטות על מתחמי הלחימה של חיזבאללה בדרום לבנון: במבנים אזרחיים בהם עושה ארגון הטרור  שימוש, אותרו מאות אמצעי לחימה ובהם רכב מצוייד באמצעי לחימה של ׳כוח רדואן׳, אשר ייעודו לשמש את המחבלים לפיגועי טרור.

אתה עושה סוף לשבי שלהם – וזוכה להשתתפות במעמד תפילה נורא הוד

בנוסף, אותרו במרחב משגרים, מרגמות, מוקשים, מטענים, חומרי נפץ, טיל נ״ט, רימונים ועוד.

אמצעי הלחימה נלקחו ויועברו לשטח הארץ.

הכוחות ממשיכים בלחימה נגד חיזבאללה בכפר שנחשב למעוז חיזבאללה בדרום לבנון, ממנו הוצאו מתווי טרור רבים נגד יישובי אצבע הגליל.

הלוחמים מחסלים מחבלים רבים בקרבות פנים אל פנים ומהאוויר.

צילום: דוצ

במהלך היממה האחרונה, כוחות חטיבת גולני איתרו והשמידו פירים, מחסני אמצעי לחימה, בורות תחמושת ומרחבי הערכות של מחבלי חיזבאללה. בסגירת מעגל, כלי טיס של חיל האוויר יחד עם כוחות 282 תקפו מחבלים חמושים שהיוו איום, לאחר שזוהו על ידי הכוח.

במקביל, כוחות אוגדה 98 חיסלו במהלך היממה האחרונה מחבלים בהיתקלויות פנים אל פנים, וגם בשיתוף חיל האוויר. הכוחות יצאו לפשיטות ואיתרו אמצעי לחימה ומרכזי לחימה של חיזבאללה. בתקיפות אוויריות שהוכוונו על ידי הכוחות, כלי טיס ומטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מתחמים צבאיים, מחסני אמצעי לחימה ועמדות מחבלים מאוישות.

כתוצאה מהתקיפות חוסלו מחבלי חיזבאללה, בהם מחבלים מכוח רדואן.

במהלך היממה האחרונה כלי טיס ומטוסי קרב של חיל האוויר תקפו כ-150 מטרות צבאיות של חיזבאללה, כאשר בין המטרות הותקפו עמדות טילי נ”ט, חוליות מחבלים, מפקדות טרור, תשתיות תת קרקע ומחסני אמצעי לחימה של ארגון הטרור.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות