רשת גלי משיקה קולקצית סתיו חורף 2024-25 לנשים עם כל הטרנדים החמים

מרי ג'יין, אוקספורד, צבאי, מגפוני גרב, לוק פרוותי, בוקרים ומגפיים טרנדיים עד הברך - הם רק חלק מהסגנונות שיחממו לכן את החורף
סימי פולק
ד' תשרי התשפ"ה / 06.10.2024 14:07

מלתחת הנעליים- מגפיים לסתיו חורף 2024-25 הולכת להיות מגוונת, עשירה ומדליקה במיוחד, כזו שתקפיץ כל לוק ותהפוך אותו לבלתי נשכח.

רשת גלי מעניקה הצצה למה שמסתמן כארבעת הטרנדים החמים של העונה, אלו שכבר מככבים בתמונות הפאשניסטיות מחו”ל, סתיו – חורף.  התחלנו.

מרי ג’יין – סגנון נעליים נשיות  הלקוח משנות ה-20 ובראשם הקשת העליונה המעטרת את הרגל. קווים נקיים ואלגנטיים, השפעה של אלמנטים קלאסיים, עקבי צ’אנקי בינוניים, מוצעות בשחור מבריק או לבן , עם רצועת קרסול עדינה או בלי, בכל סגנון שתבחרו תהנו מנוחות וממראה נשי עם ניחוח של פעם.

אוקספורד – סגנון נעליים שזכה לשמו במאה ה 17 כשסטודנטים באוניברסיטת אוקספורד החלו לנעול אותו במקום מגפי ברך וזה סימל  באותם ימים מעבר מחליפות וביגוד רשמי ללבוש יותר קזו׳אלי ונוח. מאז ועד היום נעלי האוקספורד ממשיכות להיות סמל לאופנה קלאסית ונצחית והעונה הן טרנד מנצח שזוכה למגוון פרשנויות בינהן: שילוב תכשיטים,  גימורי לכה, סוליות טרקטור ועוד.

צבאי – גם אם לא קיבלתן צו 8, הסגנון הצבאי הוא טרנד שמככב החורף והשראתו מביאה אל המדף מגוון רחב ועשיר של מגפונים  ומעבר ל סגנון הצבאי הקלאסי עם שרוכים, ניתן למצוא גם שילובי פרווה פנימית וחיצונית, שימוש בטקסטורה דמוי זמש, גימורי לכה, שרוכים בשילוב שני צבעים, רוכסנים, סוליות פלטפורמה  או טרקטור מוגבהות ועוד. פלטת צבעים הכוללת: גוונים חומים, ורוד עתיק אפור ושחור.

 כמו כפפה לרגל –  נוחות היא שם המשחק. מגפונים המשלבים בד אלסטי לאורך כל הנעל או בחלק העליון שלה ממש כמו גרב, להכנסה קלה של הרגל, מגפוני הגרב מחטבות את הקרסול וחלקו התחתון של השוק הן עוטפות ומתאימות את עצמן לרגל באופן מושלם ומעניקות מראה מחוטב  ונחשק.

בנוסף לטרנדים הללו מציעים ברשת גלי עוד מגוון עצום ורחב של נעליים ומגפיים שמתאימים לסתיו ולחורף הישראלי, מגפי בוקרים, מגפיים גבוהות, לוקים פרוותיים, מעור או טבעוני, עקב גבוה או נמוך כשהמאפיין המשותף לכל הנעליים בקולקציה הוא נוחות מירבית שמירה על כף הרגל ומחירים נוחים.

מחירים: החל מ-239.90 ש”ח.  להשיג ברשת גלי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות