תקעו בשופר בהר הבית בראש השנה ומוחזקים כבר יומיים במעצר

שני יהודים שתקעו בשופר בהר הבית בראש השנה נעצרו בידי שוטרים ונלקחו למעצר • בית המשפט האריך את מעצרם עד היום • עו"ד משה פולסקי: "במקום להרחיק את המסיתים ולגרש את אנשי הוואקף, המשטרה בוחרת להמשיך לעצור יהודים בלי סיבה"
חיים טוויל
ד' תשרי התשפ"ה / 06.10.2024 13:51

שני יהודים אשר תקעו בשופר במהלך עליית יהודים להר הבית לרגל ראש השנה נעצרו בידי שוטרים והורחקו מהר.

לאחר מכן נלקחו היהודים למעצר ושהו במעצר ביום השני של ראש השנה ובמהלך כל השבת.

אמש (מוצ”ש) האריך השופט ארנון איתן מבית משפט השלום בירושלים, את מעצרם של הצעירים עד היום בשעות הצהריים – והעצורים יובאו לדיון.

את הצעירים היהודים מייצג עו”ד משה פולסקי מ חוננו.

עו”ד פולסקי תקף את התנהלות המשטרה: “מדובר בהתנהלות מקוממת של משטרת ישראל שפועלת כל העת תחת הקונספציה של החשש והפחד מהערבים, מהוואקף ומהירדנים. המשטרה פוגעת ללא הרף בחופש התנועה והפולחן בהר הבית ועוצרת צעירים שביקשו בסך הכל לתקוע בשופר. חשבנו לתומנו כי אירועי השבעה באוקטובר הביאו לחשוב מסלול מחדש, והחלפת הדיסקט, ורשויות המדינה קלטו שפחד ונסיגה מובילים למלחמה, לצערנו בהר הבית המציאות לא השתנתה.

“במהלך השנה האחרונה הבנו כבר שמעזה ולבנון אי אפשר לברוח ויש להתמודד עם האיום, עצוב מאוד שהמשטרה טרם הפנימה שגם מול שונאי ישראל השולטים בהר הבית יש לשנות את המדיניות”.

עו”ד פולסקי הוסיף: “במקום להרחיק את המסיתים ולגרש את אנשי הוואקף המשטרה בוחרת להמשיך לעצור יהודים בלי כל סיבה, וללא הצדקה, פשוט בושה וחרפה. משטרת ישראל עושה שימוש פסול בכלי המעצר תוך פגיעה בחירותם של צעירים אך ורק בשל החשש ממה יאמרו הערבים. לתומנו חשבנו כי המדיניות בכל המדינה, בירושלים ובהר הבית תשתנה, לצערנו הדבר אינו כן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות