גלנט לאיראנים: ניסיון פגיעה בנו ירתיע? תסתכלו על עזה וביירות

חיים טוויל
|
ד' תשרי התשפ"ה / 06.10.2024 13:37
שר הביטחון יואב גלנט בבסיס נבטים של חיל האוויר: “האיראנים לא גירדו אפילו את היכולות של חיל האוויר, אין אף טייסת שנפגעה, אין אף מטוס שנפגע, אין אף מסלול שלא מאפשר המראה, ואין שום פגיעה ברציפות שלנו”

שר הביטחון יואב גלנט ביקר היום (ראשון) בבסיס נבטים של חיל האוויר – וקיבל סקירה ממפקד הבסיס תת-אלוף יותם סיגלר על פעילות הטייסות בזירות הלחימה.  השר עמד על הגברת המוכנות לקראת אפשרות של פעילות התקפית בזירות נוספות.

אתה עושה סוף לשבי שלהם – וזוכה להשתתפות במעמד תפילה נורא הוד

בשיחה עם טייסים ואנשי הצוותים הטכניים התייחס השר למתקפה האיראנית: “הפעולה של חיל האוויר גם בהגנה, גם בהתקפה, מקנה חיים לאזרחי מדינת ישראל. האיראנים לא גירדו אפילו את היכולות של חיל האוויר, אין אף טייסת שנפגעה, אין אף מטוס שנפגע, אין אף מסלול שלא מאפשר המראה, ואין שום פגיעה ברציפות שלנו.

“מי שחושב שדרך ניסיון לפגוע בישראל הוא ירתיע אותנו מלהגיב, שיסתכל על מה קורה בעזה ועל מה קורה בביירות – הדברים הם ברורים מאוד ולחיל האוויר יש אחריות מאוד משמעותית בתוך העניין הזה”.

הוא הוסיף: “אנחנו חזקים גם בהגנה וגם בהתקפה ואנחנו נביא את זה לידי ביטוי בדרך שנבחר, בזמן שנבחר, במקום שנבחר והדברים האלה הם עבורנו – ממני ועד לכל מי שנמצא כאן, לא רק אמירה ולא רק כיוון, אלא תוכנית עבודה.

“אתם יודעים מה לעשות, אנחנו יודעים מה לעשות ובקצה של זה אנחנו נגרום לכך שאנחנו מנצחים במלחמה הזאת, מחזירים את החטופים ומשיבים את תושבי הצפון לבתיהם כשבמדינת ישראל יש הרתעה משמעותית והחודש האחרון מבהיר את זה בצורה הטובה ביותר”.