טל מאיר נגד אילנה דיין: “את לא מייצגת את מדינת ישראל” • צפו

טל מאיר, מגישת התוכנית ‘ישראל הבוקר’ בערוץ 14, הגיבה לאשת התקשורת אילנה דיין, שהציגה בריאיון ל-CNN  את "הסבל" של אויבנו בעזה: "ברוך ה' שיש היום תקשורת אחרת לתקן את נזקים שחוללתם כאן"
חרדים 10
ד' תשרי התשפ"ה / 06.10.2024 11:24

טל מאיר, מגישת תוכנית ‘ישראל הבוקר’ בערוץ 14, הגיבה היום (ראשון) לאשת התקשורת אילנה דיין לאחר שהציגה בריאיון לכריסטיאן אמנפור ב-CNN את “הסבל” של אויבנו בעזה.

דיין אמרה, בין היתר: “אנחנו צריכים להילחם על החיים שלנו, אבל אנחנו צריכים להילחם על הנשמה שלנו, ואנחנו צריכים להילחם על הערכים שלנו וגם על ערכי החמלה והאכפתיות שלנו. וכן, אני חושבת על הטרגדיה בעזה, ואני חושב שאנחנו לא מכסים אותה מספיק. את צודקת במובן הזה”.

טל מאיר פתחה ואמרה בתוכניתה: “אילנה דיין מבכירי אנשי התקשורת בישראל בראיון ל-cnn אומרת בין היתר כי התקשורת הישראלית לא מסקרת מספיק את הסבל האנושי בעזה: ‘אנחנו צריכים להילחם על החיים שלנו אבל גם על הנפש שלנו וכל הערכים שלנו’.

“אז כן אילנה דיין בניגוד אלייך, אצלנו – לשמור על הערכים והמוסר שלנו זה לתת גב ללוחמים שלנו. לסקר את הסבל העזתי שנגרם בגלל מחבלי החמאס ממש לא נכלל בסל הערכים שלנו. את יודעת למה – כי אותם עזתים שאת כל כך חומלת עליהם, צהלו וחילקו סוכריות כשאנחנו נטבחנו בשבעה באוקטובר, ויתרה מכך – אף לא אחד מהם סייע לשחרר את החטופים שלנו. אף לא אחד”.

היא הוסיפה: “העובדה שאת אומרת הדברים האלה באחת מהרשתות העוינות לישראל, במקום להדגיש שצה”ל הוא הצבא המוסרי ביותר בעולם מוכיחה שוב עד כמה את לא מייצגת את מדינת ישראל. יכול להיות שהתדמית שלך כעיתונאית כביכול אובייקטיבית ומוסרית חשובה לך מתדמיתה של מדינת ישראל? מה את אומרת אילנה?.

“מה שבעיקר עצוב הוא שבמשך שנים את ושכמותך תיווכתם לנו את המציאות. תודה לאל שיש היום תקשורת אחרת לתקן את נזקים שחוללתם כאן. אז כן, את מוזמנת להמשיך לעטות מסכה של צדקנות. אנחנו נמשיך להיאבק עבור המוסר והצדק של הלוחמים שלנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות