מקור ישראלי לסקיי ניוז בערבית: המחליף של חסן נסראללה חוסל

האשם ספי א-דין, היורש של נסראללה, חוסל בתקיפה של בונקר תת-קרקעי שבו נפגשו בכירי חיזבאללה • ערוץ אל חד'ת הסעודי: יחד איתו חוסלו בתקיפה קצינים איראנים ממשמרות המהפכה • לפי הערכות, יחד עם ספי א-דין שהו בכירים במערך המודיעין של חיזבאללה - ונראה שגם הם נפגעו
חרדים 10
ג' תשרי התשפ"ה / 05.10.2024 20:28

מקור ביטחוני ישראלי אישר היום (שבת) לערוץ סקיי ניוז בערבית כי מחליפו של נסראללה, האשם ספי א-דין, חוסל בתקיפה בביירות אמש.

לפי הדיווחים, 83 טון פצצות הוטלו על הבונקר של יורשו של נסראללה.

בערוץ אל חד’ת הסעודי דווח, כי יחד איתו חוסלו בתקיפה קצינים איראנים ממשמרות המהפכה.

ב’כאן חדשות’ דווח, כי אתמול העריכו בישראל שמחליפו של נסראללה נפגע בתקיפה, כיוון שמי ששהה במתחם התת קרקעי שהותקף לא יכול היה לצאת משם בחיים.

בנוסף, לפי הערכות יחד עם ספי א-דין שהו בכירים במערך המודיעין של חיזבאללה וככל הנראה גם הם נפגעו.

לאחר הפיצוצים בביירות אמש, שלושה גורמים ישראלים אמרו ל’ניו יורק טיימס’ כי מקורם בתקיפות אוויריות שנועדו להשמיד בונקר תת-קרקעי שבו נפגשו בכירי חיזבאללה, בהם האשם ספי א-דין.

העיתונאי אלמוג בוקר כתב: “83 טון פצצות הוטלו על הבונקר של יורשו של נסראללה. גורמים בישראל מעריכים שלא שרד ואתו כמה בכירים, בהם ראש המודיעין של חיזבאללה ואגב, גם אם שרדו, הערכה היא כי לא ישרדו.

“היעדים לכודים מתחת לאדמה ואף אחד לא יוכל להתקרב להציל אותם. אם הם לא מתו מהפצצות, הם כנראה ימותו מחוסר חמצן. ובמילים אחרות, יהיה להם זמן לחשוב כמה לא היה שווה להתעסק אתנו”.

ספי א-דין בן ה-60 הוא בן דודו של נסראללה. בנו רידא נשוי לבתו של קאסם סולימאני, מפקד כוח קודס שחוסל בשנת 2020.

נסראללה חוסל בתקיפת צה”ל על המפקדה המרכזית של הארגון מתחת לקרקע בדאחייה בביירות. צה”ל עדכן כי יחד עם נסראללה חוסלו בתקיפה עלי כרכי – מפקד חזית הדרום בארגון ומפקדים נוספים.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות