7 נרצחים: נדיה, איליה, רויטל, ענבר ושחר הי”ד נרצחו בפיגוע הירי ביפו

טבח אכזרי: ענבר שגב ויגדר, בת 33 מת"א, הגנה בגופה על בנה ארי בן ה-9 חודשים שניצל - ונרצחה • שחר גולדמן, בת 30 מלוד, שהתחתנה לפני כשנה - נרצחה ביריות • רויטל ברונשטיין בת ה-24 מבת ים • נדיה סוקולנקו בת 40, אם לילדה קטנה מיפו • איליה נוזאדזה, אזרח גיאורגי בן 42
חיים טוויל
כ"ט אלול התשפ"ד / 02.10.2024 13:26

נדיה סוקולנקו בת 40 מתל אביב, איליה נוזאדזה בן ה-42, רויטל ברונשטיין בת ה-24, ענבר שגב ויגדר בת ה-33 ושחר גולדמן בת ה-30 הי”ד נרצחו אמש  בפיגוע הירי הרצחני בשדרות ירושלים ביפו.

הסגולה: רוצה שר’ מיילך יתפלל עליך מול מקום המקדש בליל ר”ה?

טרם הותר שמם לפרסום שמם של שני נרצחים נוספים. 16 בני אדם נוספים נפצעו בדרגות שונות – שלושה מהם מאושפזים במצב קשה מאוד.

שחר גולדמן הי”ד, בת 30 מלוד, הותירה אחריה את בעלה תאי, אחיותיה אסתאר, דיקלה ומירב, וההורים אברהם ורות גולדמן.

ראש העיר לוד, יאיר רביבו, ספד לשחר: “התחתנה רק לפני קצת למעלה משנה, הייתה רקדנית בינלאומית מצטיינת”.

ענבר שגב ויגדר הי”ד, בת 33 מיפו, הותירה אחריה תינוק בן תשעה חודשים בלבד – ארי, שעליו גוננה בגופה והוא שרד את הפיגוע. רק אתמול, אחרי שצה”ל נכנס ללבנון, היא פרסמה באינסטגרם תפילה לשלום החיילים.

ענבר התגוררה בתל אביב והייתה בעלים של סטודיו לכושר ופילאטיס במרכז העיר. בעלה של ענבר יערי ויגדר, נלחם בעזה ובצפון במילואים וארי בנם התינוק בן ה-9 חודשים נולד סמוך ליציאה שלו מעזה.

בעלה של ענבר, סיפר ברשת ב: “ענבר לא ענתה לי אז נסעתי באופניים כמה שיותר מהר לזירת האירוע ולא מצאתי אותה. אחרי חיפוש מעמיק מצאתי את הכלבה שלנו ירויה כשעוברי אורח מטפלים בה. חיפשתי את ענבר בכל השכונה והבנתי שאני צריך לנסוע לבית החולים כי לא קיבלתי מענה משום מקום”.

הוא הוסיף: “ארי התינוק היה איתה, מצאתי אותו בידיים של רופא בתוך מרחב מוגן בבית החולים בגלל המתקפה האיראנית אתמול. ארי היה במנשא שכיסה את כל הפלג גוף העליון של ענבר בזמן הפיגוע, הוא לא נפצע בכלל, משתדלים לעטוף אותו עכשיו וכל החיים – שירגיש את אותה האהבה שהוא קיבל מענבר”.

אריק מרצ’נקוב, בן 22, שנפצע משני כדורים בגבו בקרון הרכבת, סיפר: “האמא חיבקה את התינוק שלה. זו התמונה הכי חזקה, אמא שמחבקת את התינוק שלה וכולה דם. זה נס שהתינוק בחיים מכל הכדורים שעפו שם. האמא חטפה והוא נשאר בחיים”.

רויטל ברונשטיין הי”ד, בת 24 מבת ים. רויטל, בת יחידה לאמה ליאורה, הייתה סטודנטית מצטיינת לתואר שני במדעי המחשב. בתיכון היא זכתה בפרסים יוקרתיים על עבודתה בתחומי המחשב והבינה המלאכותית, ובמקביל הייתה גם ציירת קומיקס מחוננת.

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, ספד לה בחשבון הפייסבוק שלו: “כבר בתיכון היא זכתה בפרסים יוקרתיים על עבודתה בתחומי מדעי המחשב והבינה המלאכותית. במקביל היא הייתה גם ציירת קומיקס מחוננת”.

נדיה סוקלנקו הי”ד, בת 40 מיפו וסטייליסטית. היא הותירה אחריה את בעלה ודים ומיה בת השש. בנוסף, הותירה אחריה אמא שחיה במולודבה ואחות בדנמרק.

איליה נוזאדזה ז”ל, אזרח גאורגיה בן 42. הוא נפגע משלוש יריות של המחבלים, פונה לבית החולים איכילוב במצב אנוש, אולם בהמשך נקבע מותו. איליה, נהג משאית, התגורר בעיר קאשורי בגאורגיה עם אשתו ושני ילדיו, בני 17 ו-14. שגרירות גאורגיה בישראל מטפלת בהטסת גופתו לקבורה בארצו.

דובר צה”ל עדכן הבוקר כי חיילת נפצעה באורח קשה בפיגוע. “היא פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים ומשפחתה עודכנה”, הוסיף. בפיגוע ביפו נרצחו כאמור שבעה בני אדם, ו-15 נוספים נפצעו בדרגות שונות.

אריק מרצ’נקוב (22), שנפצע משני כדורים בגבו בקרון הרכבת, סיפר כי “האמא חיבקה את התינוק שלה. זו התמונה הכי חזקה, אמא שמחבקת את התינוק שלה וכולה דם. זה נס שהתינוק בחיים מכל הכדורים שעפו שם. האמא חטפה והוא נשאר בחיים”.

מהחקירה המשותפת של שב”כ והמשטרה עלה, כי שני המחבלים אשר ביצעו את הפיגוע הם מחמד מסק, בן 19, אשר חוסל בזירה ואחמד הימוני, בן 25, שנפצע באורח קשה. ברשותם היה נשק מסוג M16, מחסניות וסכין. השניים הם תושבי חברון, ללא מעצרים קודמים. אחד מהם מוכר כמי שהיה מעורב בהפרות סדר.

דובר צה”ל עדכן הבוקר כי חיילת נפצעה באורח קשה בפיגוע. “היא פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים ומשפחתה עודכנה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות