שחר גולדמן הי”ד, בת 30 מלוד, נרצחה בפיגוע ביפו • כל העדכונים

דובר צה"ל בערבית הזהיר תושבים בדאחייה "לפנות מבנים באופן מיידי" - וחיל האוויר יצא למתקפה • שר הביטחון גלנט: "איראן לא הפיקה לקח" • שר החוץ של איראן: ביצענו פעולת הגנה עצמית - שהסתיימה
חרדים 10
כ"ט אלול התשפ"ד / 02.10.2024 02:10

היום ה-362 למלחמה | עדכונים שוטפים:

02:05 – שר ההגנה הבריטי: לקחנו חלק ביירוט המתקפה האיראנית

שר ההגנה של בריטניה פרסם הודעה לפיה הצבא הבריטי השתתף ביירוטי המתקפה האיראנית. עוד נכתב בהודעה כי בריטניה תומכת בזכותה של ישראל להגן על עצמה.

01:45 – שחר גולדמן הי”ד נרצחה בפיגוע הירי ביפו: “התחתנה רק לפני כשנה”

שחר גולדמן הי”ד, בת 30 מלוד, נרצחה אמש בפיגוע הירי ביפו, שבו נרצחו עוד שישה ישראלים. ראש העירייה יאיר רביבו ספד לה בפוסט בפייסבוק: “לא ככה רצינו לסגור את השנה: בצער רב קיבלתי את הידיעה על הירצחה של שחר גולדמן הי”ד, תושבת העיר לוד בת 30, שנרצחה הלילה בדם קר בפיגוע האכזרי בשדרות ירושלים ביפו על ידי מחבלים שפלים וארורים . שחר ז”ל, שהתחתנה רק לפני קצת למעלה משנה, הייתה רקדנית בינלאומית מצטיינת והותירה אחריה את בעלה תאי, אחיותיה אסתאר, דיקלה ומירב וההורים אברהם ורות גולדמן שייבדלו לחיים.

“צוותי הרווחה של עיריית לוד מסייעים ותומכים במשפחה מרגע קבלת הבשורה המרה ואנו נעמוד לצדם בכל המצטרך. נעדכן על מועד הלווייתה אשר תתקיים עם הגעתה של האחות מירב מחו”ל. ברוך דיין האמת, יהי זכרה ברוך!”.

01:45 – דובר צה”ל מאשר: תוקפים כעת מטרות טרור בביירות

00:30 – דובר צה”ל הודיע על הקלה בהנחיות פיקוד העורף

בתום הערכת מצב, הוחלט לבטל את המגבלות שהוטלו אתמול בצוהריים באזורים נרחבים בארץ. במרכז, התקהלויות יוגבלו ל-1,000 אנשים לכל היותר – אך מקומות עבודה ופעילויות חינוכיות יתקיימו כסדרן.

00:27 – דובר צה”ל בערבית לתושבים בדאחייה: “לפנות מבנים באופן מיידי”

דובר צה”ל בערבית, אל”ם אביחי אדרעי, פרסם אזהרה לתושבי בניינים ברובע הדאחיה שבביירות והורה להם להתפנות מהם באופן מיידי: “אתם נמצאים בסמוך למתקני חיזבאללה”.

00:25 – שר החוץ של איראן: ביצענו פעולת הגנה עצמית – שהסתיימה

שר החוץ של איראן אומר צייץ בטוויטר כי איראן ביצעה פעולת הגנה עצמית שמתכתבת עם אמנת האו”ם. הוא הוסיף שהפעולה הסתיימה אלא אם המשטר הישראלי מחליט להזמין “תגובה נוספת”.

00:00 – שר הביטחון יואב גלנט: “איראן לא הפיקה לקח”

גלנט סיפר: “יחד עם הצמרת המבצעית של צה״ל, עקבתי הלילה ממוצב הפיקוד אחר פעולות ההגנה המוצלחות של המתקפה האיראנית הפושעת נגד מדינת ישראל”. הוא הבהיר: “איראן לא הפיקה לקח – מי שתוקף את מדינת ישראל משלם מחיר כבד”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות