“זירה מאוד קשה ומדממת בתוך הרכבת, מספר נוסעים נורו למוות”

מתנדבי זק"א טיפלו במשך שעות ארוכות בכל הזירות של פיגוע הירי הרצחני ביפו • הזירה התפרסה על פני מספר מוקדים -  אחת בתחנת הרכבת הקלה והשניה בתוך קרונות הרכבת בעיר בת ים • "במקום היו המון ממצאים כתוצאה מפצעי הירי של הנרצחים"
חיים טוויל
כ"ט אלול התשפ"ד / 02.10.2024 00:42

7 נרצחים בפיגוע רצחני ביפו: מתנדבי זק”א הוזעקו הערב (שלישי) לזירה מדממת בתחנת הרכבת הקלה ברחוב שדרות ירושלים ביפו.

צוותים מתוגברים, בסיוע האמבולנסים של זק״א, טיפלו במשך שעות ארוכות בכל הזירות – בכבוד המת. הזירה התפרסה על פני מספר מוקדים –  אחת בתחנת הרכבת והשניה בתוך קרונות הרכבת בעיר בת ים, מרחק מהתחנה.

המתנדבים שמואל רוטנברג ויעקב אנגלנדר שטיפלו בזירה בתחנה: “מיד עם קבלת הדיווח ממוקד זק״א הגענו לזירה בתחנת הרכבת וחברנו עם מתנדבים נוספים לכוחות המשטרה שהיו במקום. מדובר בזירה קשה בה ראינו שני נרצחים מוטלים במתחם התחנה, כשעל גופם מספר פצעי ירי. דאגנו לכבוד המת ואספנו את הממצאים הרבים שנותרו בזירה”.

המתנדבים הלל חמאוי ושי מזרחי מצוות בת ים-חולון, שטיפלו בזירה שבתוך קרונות הרכבת סיפרו: “מיד עם קבלת הדיווח ובסיוע מתנדבים נוספים הגענו לזירה, מדובר בזירה מאוד קשה בתוך הרכבת – מספר נוסעים שנורו למוות. במקום היו המון ממצאים כתוצאה מפצעי הירי של הנרצחים. סייענו לכוחות המז״פ שפעלו במקום ואספנו את הממצאים הרבים שנותרו בזירה”.

גופת המחבל שחוסל אותרה ברחוב סמוך לזירת הפיגוע.

כלל הנרצחים פונו מהזירה באמבולנסים של זק״א להמשך טיפול ובירור במכון הלאומי לרפואה משפטית. בנוסף, נקבע מותו של פצוע אנוש, שפונה מהזירה לבית חולים איכילוב,

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות