חב”דניק הותקף בנתב”ג – והידוענית רתחה: “שנאה והשפלה מזעזעת”

באמצע שהוא מניח תפילין ותוקע בשופר ליהודים בדוכן חב"ד באולם הדיוטי פרי של נתב"ג, נהג האוטובוס מביתר עילית, הרב משה דוד כהן - הותקף בברוטליות משפיענית הרשת נטלי דדון התעמתה עם התוקף וסילקה אותו: "עדיין לא מאמינה שזה מה שראיתי הרגע"
אבי כץ
כ"ט אלול התשפ"ד / 01.10.2024 22:11

הרב משה דוד כהן, חסיד חב”ד תושב ביתר עילית, שהתפרסם ברשתות החברתיות כנהג אוטובוס המשלב בנסיעותיו שירים והנחת תפילין – הותקף היום (שלישי) בצורה בוטה בנתב”ג.

הסגולה הנפלאה: רוצה שר’ מיילך יתפלל עליך מול מקום המקדש בליל ר”ה?

נטלי דדון, ידוענית ומשפיענית רשת, שיתפה ברשתות החברתיות, לצד תמונה של הרב כהן: “הצדיק הזה עמד בפני שנאה אוימה והשפלה שזעזעה אותי”.

היא סיפרה כי לדוכן חב”ד בנתב”ג “הגיע אדם חסר אנושיות שאין לו מושג מה הרקע של האדם שעומד מולו, מה העבר שלו,  ומי הוא הצדיק הזה – והתחיל לצרוח עליו עם מבט של שנאה וזעם בעיניים”.

התוקף, לפי דדון, “צרח את נשמתו – ‘עוף מפה, לך להתגייס’. צרחות שכל השדה שמע. בעוד הצדיק עומד בהלם אל מול הרוע הזה”.

היא הוסיפה וסיפרה כי השיבה לתוקף בחזרה: “צרחתי את נשמתי על הדוחה הזה. אני עדיין בהלם ממה שראיתי. כל הגוף רועד מעצבים, העפתי אותו מהדוכן, בעוד הצדיק הזה ממלמל שבני משפחתו מגויסים כולם.  למה יהודים נלחמים אחד בשני ככה, למה. נקרע לי הלב. ניתן היה להרגיש שהוא (-הרב כהן) פגוע מהסיטואציה. אם אני נפגעתי אז מה הוא. מאיפה לנו אם הוא שירת או לא שירת ואיפה הבנים שלו. וגם אם לא – איזו צורה זאת להשפיל ככה אדם מבוגר בפומבי.

“השנאה הזו היא מקור כל האסונות שלנו. עדיין לא מאמינה שזה מה שראיתי הרגע”.

לפוסט הוסיפה דדון תיעוד של הרב כהן תוקע בשופר באולם הדיוטי פרי בנתב”ג.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות