“לעשות דבר אחד. לכתוש, לכתוש ולכתוש”: הפוליטיקאים מגיבים

במערכת הפוליטית מגיבים בחריפות על המתקפה האיראנית מיקי זוהר: "המנהיג האיראני הטיפש שקיבל את ההחלטה הכי שגויה בתולדותיה, ישלם מחיר כבד מאוד" • ליברמן: "מדינת ישראל חייבת לתקוף מיד את איראן. זה או אנחנו או הם"
אריה ריבקינד
כ"ט אלול התשפ"ד / 01.10.2024 21:17

במערכת הפוליטית הגיבו הערב (שלישי) על מתקפת הטילים האיראנית – וקוראים להכות תגובת נגד קשה.

הסגולה הנפלאה: רוצה שר’ מיילך יתפלל עליך מול מקום המקדש בליל ר”ה?

חבר הקבינט השר בצלאל סמוטריץ’ הצהיר:  “כמו עזה, חיזבאללה ומדינת לבנון, איראן תצטער על הרגע”.

השר מיקי זוהר אמר: “המנהיג האיראני הטיפש שקיבל את ההחלטה הכי שגויה בתולדותיה, ישלם מחיר כבד מאוד. זו תחילת הסוף של המשטר האיראני הארור”.

ח”כ מתן כהנא מהמחנה הממלכתי כתב: “איראן חייבת להצטער מאוד על המתקפה היום. הזדמנות לטפל גם בפרויקט הגרעין האיראני”.

יו”ר ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, אמר: “מדינת ישראל חייבת לתקוף מיד את איראן, להפציץ את כל מתקני הנפט, הגז והגרעין, ולהשמיד את בתי הזיקוק ואת הסכרים. זה או אנחנו או הם”.

דובר צה”ל אמר בהצהרה: “אנחנו נגן על אזרחי מדינת ישראל. יהיו לירי הזה השלכות. יש לנו תוכניות, אנחנו נפעל במקום ובזמן שנחליט”.

השר בן גביר התייחס לירי מאיראן: “אני חושב וכך אדרוש בישיבת הקבינט שאני בדרכי לשם, לעשות את מה שעשינו ללבנון, לעשות את זה גם לאיראן. אני חושב שברור לכולם, שנים רבות של קונספציה, של הכלה, של בוא נעשה הסדר מדיני, של בוא ננסה בדיפלומטיה, של בוא ננסה להכיל. נגמר. לא צריך להכיל, אין הסדרים מדיניים ואין דיפלומטיה. צריך לעשות דבר אחד. לכתוש, לכתוש ולכתוש בצורה חד משמעית”.

גם בארה”ב הגיבו למתקפה.

הסנאטור הרפובליקני לינדזי גראהם אמר: “מתקפת הטילים הזו נגד ישראל צריכה להיות נקודת מפנה ואני מפציר בממשל ביידן לתאם תגובה גורפת עם ישראל, שתתחיל בפגיעה ביכולת של איראן לזקק נפט. יש צורך לפגוע בבתי הזיקוק הללו ולהכות אותם קשות כי זה מקור המזומנים למשטר ולרשת הטרור שלהם”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות