שנת הכרעה וביטחון: ברכת השר בן גביר לעם ישראל לכבוד ראש השנה

השר איתמר בן גביר
|
כ"ח אלול התשפ"ד / 01.10.2024 13:09
השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר מסכם שנה רוויית מאבקים ומביע תקווה לשנת תשפ”ה שתהיה שנת ניצחון, ביטחון ומשילות

עם ישראל היקר, אנחנו נמצאים ערב ראש השנה, יום הדין.

ולצד זאת, גם מתקרבים לציון שנה לפתיחת המלחמה העקובה מדם, שנפתחה בטבח נוראי, בעקבות קונספציה נוראית, ועדיין רחוקה מלהסתיים.

אנחנו בממשלה, כמו שכולכם יודעים, בשביל לייצג את הקו של עוצמה יהודית. ואת הקו של עוצמה יהודית בנוגע למלחמה אפשר לתמצת במילה אחת: ה כ ר ע ה!

ברוך השם, לאחרונה אנו רואים במלחמה מגמה ברוכה, באופן בו מדינת ישראל פועלת מול אויביה – בדגש על הזירה הצפונית, שם התבשרנו בסוף השבוע האחרון בבשורה המשמחת על חיסולו של נסראללה ימ”ש, ובכירי חיזבאללה נוספים, וכעת לוחמינו יצאו גם לפעולה קרקעית בדרום לבנון לכתישת האויב.

אני ושאר חבריי הסיעה של עוצמה יהודית עושים הכל כדי שהמגמה החיובית תימשך, ולכך שלא נוריד את הרגל מהגז – אלא נמשיך לכתוש את אויבינו, בכל החזיתות, לשם השגתן של כל מטרות המלחמה.

לצד מאמצינו להשפיע על המלחמה, בכל הנוגע לתחומיי האחריות שלנו, ושלי כשר לביטחון לאומי, ישנם שינויים אדירים, לצד קידום מהלכים חסרי תקדים – במיוחד בשנה האחרונה, ומאז פרוץ המלחמה:

בגבורת השוטרים שבלמו בגופם את חדירת המחבלים לעומק שטח המדינה בשבת השחורה, בפרויקט בו הקמנו למעלה מ-900 כיתות כוננות בכל רחבי הארץ, ברפורמה ברישיונות הנשק, כאשר הונפקו כבר לא פחות מ-175,000 רישיונות (בעבר הממוצע השנתי היה 8,000), במינוי נציב שב”ס חדש והפסקת הקייטנות של המחבלים בבתי הכלא שהיום מקבלים את המינימום שבמינימום, במינוי מפכ”ל חדש ו-18 ניצבים חדשים בסגל הפיקוד הבכיר של משטרת ישראל, בעליה דרמטית בהריסות מבנים בלתי חוקיים בנגב ובכל רחבי הארץ, ועוד ועוד.

הדרך עוד ארוכה, ומשימות רבות עוד לפנינו. אבל החזון הוא אותו חזון, והרוח היא אותה רוח.

את הכח להמשיך בדרך הזו, ולהתעקש על צדקתה, אנו שואבים בראש ובראשונה מכם – העם הגיבור והנפלא שלנו.

אני רוצה לברך את כולנו, ששנת תשפ”ה תהיה שנת ניצחון. שנת הכרעה. שנת ביטחון. שנת משילות. שנת עוצמה!

תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה.

חג שמח!

באהבת ישראל, איתמר בן גביר, יו”ר עוצמה יהודית והשר לביטחון לאומי

להצטרפות לעוצמה יהודית לחצו כאן