“כדאי לבדוק”: עקיבא נוביק עקץ את העיתונאי שתקף ח”כים שצייצו

העיתונאי יואב לימור טען בחדשות 12 כי הח"כים שצייצו אמש על הפעילות הקרקעית בלבנון, שרתו ותרמו פחות בצבא • איש התקשורת עקיבא נוביק עקץ אותו: "כדאי לבדוק לפני שמכריזים תחושות בטן"
אבי כץ
כ"ח אלול התשפ"ד / 01.10.2024 11:54

העיתונאי יואב לימור מתח ביקורת על חברי הכנסת שצייצו אמש על הפעילות הקרקעית של צה”ל בלבנון – בטרם פורסמה הודעה רשמית.

לימור אמר בשידור באולפן חדשות 12: “ככל שחברי הכנסת שמצייצים שרתו פחות ותרמו פחות, הם מדברים יותר: מי שתרם פחות לביטחון ומבין פחות בביטחון, מדבר יותר בביטחון. אלה שמבינים מה עומד על הפרק לא תשמעו מהם מילה ברגעים האלה”.

איש התקשורת עקיבא נוביק מ’כאן חדשות’ הזכיר לו, בתגובה בטוויטר, את חבר הכנסת משה סולומון, סגן אלוף במיל’ ששירת במילואים במלחמה – שהיה בין חברי הכנסת שצייצו על הפעילות ואיחלו הצלחה לכוחות.

נוביק כתב: “ידידי יואב לימור פסק בשידור שהח”כים שעושים עבירות צנזורה הם אלה שעובדתית תרמו הכי פחות ושירתו הכי מעט. ובכן, ח”כ משה סולומון הוא סא”ל במילואים, אחד הח”כים היחידים שהתגייסו למילואים במלחמה, ויש לו בן לוחם. לא שזה מצדיק עבירות צנזורה מטופשות, אבל כדאי לבדוק לפני שמכריזים תחושות בטן”.

ח”כ משה סולומון מהציונות הדתית כתב בחשבון הטוויטר שלו: “מברך את כוחות הביטחון על התחלת התמרון הקרקעי. ללא שליטה ישראלית בדרום לבנון, וללא השמדת היכולות של חיזבאללה על הקרקע ומתחתיה, לא נוכל לצפות לחזרת התושבים לבתיהם. צאו לשלום וחזרו בשלום”.

בהמשך סולומון מחק את הציוץ.

ח”כ אריה דרעי מיהר לפרסם את התפילה לשלום חיילי צה”ל הנאמרת בשבתות ובחגים בבתי הכנסת. למרות שאף גורם במערכת הביטחון או בצה”ל לא אישר את התמרון הקרקעי, יו”ר ש”ס ומפלגתו פרסמו בהודעות רשמיות את הרמזים על נכונותה של התקיפה.

בעקבות הציוצים של חברי הקואליציה, הבהיר דובר ראש הממשלה עומר דוסטרי לח”כים והשרים: “לא להתייחס לשום דבר שקשור ללבנון”.

גם דובר צה”ל נזף: “היצמדו לדיווחים הרשמיים בלבד ואל תפיצו שמועות לא אחראיות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות