ח”כים רמזו על תמרון קרקעי – דובר צה”ל נזף: “אל תפיצו שמועות”

ברקע הדיווחים על ירי ארטילרי ישראלי על כפרים בדרום לבנון: אריה דרעי סיפק "אישור" ישראלי לכניסה הקרקעית • השר עמיחי אליהו: "אלוהי מערכות ישראל עמכם" • ח"כ סולומון בירך את הכוחות על הכניסה הקרקעית - ומחק • דובר צה"ל ודובר ראש הממשלה נזפו בפטפטנים
אריה ריבקינד
כ"ח אלול התשפ"ד / 01.10.2024 01:07

דובר צה”ל תא”ל דניאל הגרי ביקש הערב (שני) לא להפיץ שמועות ודיווחים אודות פעילות כוחות צה”ל בגבול לבנון.

הגרי כתב: “בשעות האחרונות ישנם דיווחים ושמועות רבים אודות פעילות צה”ל בגבול לבנון. אנחנו מבקשים שלא להעביר דיווחים אודות פעילות הכוחות, מפאת ביטחון כוחותינו. היצמדו לדיווחים הרשמיים בלבד ואל תפיצו שמועות לא אחראיות”.

הגרי צייץ את הדברים לאחר ששרים וחברי כנסת, אולי מתוך רצון להציג עצמם כיודעי סוד, רמזו על הפעילות בדרום לבנון.

כך, למשל, ח”כ אריה דרעי מיהר לפרסם את התפילה לשלום חיילי צה”ל הנאמרת בשבתות ובחגים בבתי הכנסת. למרות שאף גורם במערכת הביטחון או בצה”ל לא אישר את התמרון הקרקעי, יו”ר ש”ס ומפלגתו פרסמו בהודעות רשמיות את הרמזים על נכונותה של התקיפה.

ח”כ משה סולומון מהציונות הדתית כתב בחשבון הטוויטר שלו: “מברך את כוחות הביטחון על התחלת התמרון הקרקעי. ללא שליטה ישראלית בדרום לבנון, וללא השמדת היכולות של חיזבאללה על הקרקע ומתחתיה, לא נוכל לצפות לחזרת התושבים לבתיהם. צאו לשלום וחזרו בשלום”.

בהמשך סולומון מחק את הציוץ.

השר עמיחי אליהו כתב: “עם שורד, עם נצחי, עם אשר שורשיו עמוקים כעץ עבות, תמיד יקום מחדש ויתגבר על כל מכשול. חיילינו הגיבורים, יהיה אלוהי מערכות ישראל עמכם בכל אשר תלכו”.

בעקבות הציוצים של חברי הקואליציה, הבהיר דובר ראש הממשלה עומר דוסטרי לח”כים והשרים: “לא להתייחס לשום דבר שקשור ללבנון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות