האב השכול נגד ח”כ שטרן: “מה זה נאום השנאה שלך כנגד החרדים?”

ח"כ אלעזר שטרן מיש עתיד השתלח במגזר החרדי שלא מתגייס: "הפכתם את עולם התורה לעולם של סחטנות ונצלנות" • האב השכול יהושע שני הגיב לו: "ככה עושים אחדות? האם רק החרדים לא בחזית? אתה מוזמן איתי לסיור בתל אביב בבתי הקפה להתרשם"
אריה ריבקינד
כ"ח אלול התשפ"ד / 30.09.2024 23:50

יהושוע שני, אביו של סרן אורי שני הי”ד, שנפל בקרבות הגבורה בשבעה באוקטובר, הגיב לחבר הכנסת אלעזר שטרן מיש עתיד –  שתקף את החרדים שהפכו, לדבריו, “את עולם התורה לעולם של סחטנות ונצלנות” – וקרא לו ערב ראש השנה לשנות סגנון ולפעול לקרוב לבבות ולאחדות.

שטרן פנה במליאת הכנסת לשר מאיר פרוש – ושאל: “איך עושים את ראש השנה כשכל האבות של חמישה עשר נכדיי בין עזה ללבנון? השר פרוש, אתם לעולם לא תבינו אותנו. הפכתם את עולם התורה לעולם של סחטנות ונצלנות”.

שני הגיב לשטרן ברשת הטוויטר: “שלום מר שטרן, איך עושים זאת? אתה מוזמן ללמוד אצלנו איך עושים זאת מבלי לשנוא אף אחד! אנו משפחה ששכלה את בנה בשמחת תורה וכרגע שני  חתניי בצו 8 בצפון”.

הוא תהה: “מה לזה ולנאום השנאה שלך כנגד החרדים? ככה עושים אחדות? והאם רק החרדים לא בחזית? אתה מוזמן איתי לסיור בתל אביב בבתי הקפה להתרשם.

שני, שאחד מבניו חסיד קרלין, הוסיף: “בינתיים שנה את הסגנון מפילוג לפיוס. בל נשכח שגם אתה היית שר בממשלות ישראל שתכלס לא עשו דבר בסוגיה. ערב ראש השנה, שנה סגנון. שנה טובה. שנת אחדות וקרוב לבבות גם לך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות