נתניהו לעם האיראני: ‘מגיע לכם עתיד טוב יותר, אנו עומדים לצדכם’

אריה ריבקינד
|
כ"ז אלול התשפ"ד / 30.09.2024 16:12
ראש הממשלה פנה בסרטון שפרסם באנגלית במיוחד לאזרחי איראן: “אתם יודעים שלרודנים האיראניים לא אכפת מהעתיד שלכם. כשאיראן תהיה סוף סוף חופשית – והרגע הזה יגיע הרבה יותר מהר ממה שאנשים חושבים – הכל יהיה אחרת” • “האם זה לא נשמע טוב יותר מעוני אינסופי, דיכוי ומלחמה?”

מעל הראש של עלי ח’אמנאי: ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם אחר הצהריים (שני) סרטון עם מסר באנגלית לאזרחי איראן.

נתניהו פתח:  “אני מדבר הרבה על מנהיגי איראן, אך ברגע זה אני רוצה לפנות אליכם – לעם האיראני. אני רוצה לעשות זאת ישירות, בלי פילטרים, בלי מתווכים. המשטר שלכם מדכא אתכם, נואם נאומים חוצבי להבות על הגנה על לבנון ועזה. בכל יום המשטר הזה גורם ליותר חושך באזור הזה ומחרחר מלחמה. הבובות שלהם באזור מחוסלות מדי יום. תשאלו את מוחמד דף או את נסראללה”.

הוא הדגיש: “אין מקום במזרח התיכון שישראל לא יכולה להגיע אליו. אין מקום שלא נגיע אליו כדי להגן על עמנו ועל המדינה שלנו. בכל רגע המשטר שלכם מקרב אתכם, העם הפרסי האציל, אל התהום.

“הרוב המכריע של האיראנים יודע שלמשטר לא אכפת מהם אפילו. אם היה אכפת לו הוא לא היה מבזבז מיליארדי דולרים על מלחמות חסרות תועלת ברחבי המזרח התיכון אלא בשיפור חייכם. תארו לעצמכם שכל הכסף העצום שהמשטר בזבז על נשק גרעיני ומלחמות היה מושקע בחינוך של ילדיכם, בשיפור שירותי הבריאות שלכם, בבניית התשתיות של האומה שלכם. דמיינו את זה”.

הוא הוסיף: “אתם יודעים שלרודנים האיראניים לא אכפת מהעתיד שלכם. אני יודע שלכם כן אכפת. כשאיראן תהיה סוף סוף חופשית – והרגע הזה יגיע הרבה יותר מהר ממה שאנשים חושבים – הכל יהיה אחרת. שני העמים העתיקים שלנו, העם היהודי והעם הפרסי, יחזרו לחיות בשלום כמו המדינות שלנו. בבוא היום, רשת הטרור שהמשטר בנה בחמש יבשות, תפשוט רגל ותפורק. ביום הזה איראן תשגשג כמו שלא היה מעולם.

“האם זה לא נשמע טוב יותר מעוני אינסופי, דיכוי ומלחמה? מקום ועד אספהן, משיראז ועד תבריז, יש עשרות מיליוני אנשים טובים והגונים עם אלפי שנות היסטוריה מאחוריהם ועתיד מזהיר לפניהם. אל תתנו לקבוצה קטנה של קנאים לרסק את תקוותיכם וחלומותיכם. מגיע לכם עתיד יותר טוב. העם באיראן צריך לדעת – ישראל עומדת לצידכם”.