כניסת גדעון סער לממשלה מסמנת שתם עידן החרם על נתניהו • צפו

טל מאיר, מגישת 'ישראל הבוקר' בערוץ 14 במסר לכל המכפישים: "ישראל הצליחה בתוך ימים ספורים לשנות סדרי עולם במזרח התיכון אבל לכם אין את היושרה להודות בכך. וזה בסדר קשה להודות בטעויות. מצד שני להמשיך להפגין ולתת פרשנות מעוותת למציאות, זו כבר רמה גבוהה של חמיצות"
חרדים 10
כ"ז אלול התשפ"ד / 30.09.2024 13:35

לאחר הצטרפותו של גדעון סער לממשלה בראשות בנימין  נתניהו ובצל הפעילות המדהימה של כוחותינו בכל הגזרות, פנתה היום (שני) טל מאיר, מגישת ‘ישראל הבוקר’ בערוץ 14,  במסר לכל המסיתים ולכל מי שקורא לכניעה:

“גל המתקפות וההישגים המדהימים של ישראל, הם הזדמנות מצוינת לפנות לכל המסיתים והמכפישים, המקטרגים והמלעיזים – אלו שאומרים שאין אסטרטגיה ומנגד האומרים שהאסטרטגיה היחידה היא הסדרה, כלומר –  כניעה.

ישראל הצליחה בתוך ימים ספורים לשנות סדרי עולם במזרח התיכון והיד עוד נטויה. אבל לכם אין את היושרה להודות בכך. וזה בסדר, קשה להודות בטעויות. מצד שני להמשיך להפגין ולתת פרשנות מעוותת למציאות, זו כבר באמת רמה גבוהה של חמיצות.

בדיוק לפני שנה, למדנו בדרך הקשה, שאנו נמצאים באותה הסירה והאויבים לא מבדילים ביננו. בעיקר קיבלנו תזכורת לכך שרק כוח עובד במזרח התיכון. למרות זאת, חלקכם עדיין מתעקשים להמשיך לעצום עיניים. ועל הדרך, אם אפשר, אז למה לא גם להסית ולסכסך?!

לשמחתנו, זה לא באמת עוזר לכם. ההתקפות השיבו לישראל את ההרתעה, וגם כאן פנימה – ישראל, כניסת גדעון סער לממשלה, מסמנת שתם עידן החרם על נתניהו.

האמת, מדהים לראות אט אט כיצד כל הקלפים מסתדרים. ולכן, אנחנו נמשיך לשעוט קדימה לעבר הנצחון. אתם יותר ממוזמנים להצטרף. ואם לא נעשה זאת בלעדיכם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות