סגן מנהיג חיזבאללה איים כשהוא מיוזע: “מוכנים לכניסה הקרקעית”

סגנו של נסראללה נאם לראשונה מאז החיסול: "אם ישראל תיכנס קרקעית ללבנון, אנחנו מוכנים וערוכים" • "הפעולות שלנו נמשכות באותו הקצב ואף גוברות. פגענו במעלה אדומים ובחיפה, ואנחנו ממשיכים" • "יש תחליף לכל מנהיג שנפגע. נבחר מזכ"ל בהקדם האפשרי"
חרדים 10
כ"ז אלול התשפ"ד / 30.09.2024 13:04

ללא קהל, במקום מסתור ומזיע לעיני המצלמות: נעים קאסם, סגנו של מזכ”ל חיזבאללה חסן נסראללה, נאם היום (שני) נאום ראשון מאז החיסול שהרעיד את המזרח התיכון – הכריז כי ארגונו יתאושש מהמכות האחרונות שספג וטוען “נצא מנצחים”.

האם גם השם שלך יופיע ברשימה הנחשקת הזו לפני ראש השנה?

במהלך נאומו, קאסם נאלץ לנגב את הזיעה מפניו – אך לא ברור אם מחום או מלחץ.

בפתח נאומו התייחס לחיסול של נסראללה: “איבדנו אח, אב ומנהיג, הבן אדם הגדול הזה שנשאר בשדה הג’יהאד, מילדותו ועד רגע מות הקדושים שלו”. הוא טען, כי בניגוד לטענת צה”ל, “לא היו עם נסראללה 20 מפקדים”.

לדבריו, התקיפות של חיזבאללה נמצאות ברף המינימום, והתרברב שמיליון ישראלים נכנסו למקלטים רק בגלל רקטה אחת ששוגרה לעבר חיפה: “הפעולות שלנו נמשכות באותו הקצב ואף גוברות. פגענו במעלה אדומים ובחיפה, ואנחנו ממשיכים בהתנגדות. אם ישראל תיכנס קרקעית ללבנון, אנחנו מוכנים וערוכים. אנחנו יודעים שהקרב יהיה ארוך ואנחנו מוכנים להתמודד עם כל אירוע. נצא מנצחים מהקרב הזה. ישראל לא תוכל להגיע ליכולת הצבאית שלנו והיא משתגעת בגלל זה”.

הוא הדגיש כי בניגוד לפרסומים, “ישראל לא הצליח לפגוע ברוב היכולות שלנו, וזה חלום שלא התממש ולא יתממש. חיזבאללה ימשיך בדרכו למרות כל האבידות בשורותיו”.

הוא הוסיף: “אנחנו בשדה הקרב ולא נזוז טיפה אחת מעמדותיו של נסראללה. אנחנו ממשיכים בעבודתנו על פי המבנה הארגוני ובהתאם לתוכניות החלופיות. למרות חיסול המנהיגים, ישראל לא הצליחה להשפיע על היכולת שלנו, והאויב משתגע כי הוא לא הצליח לערער אותנו”.

בהתייחסות למחליפו של נסראללה אמר כי יש סגנים לבכירים בחיזבאללה ויש חלופות במקרה שהם נפגעים: “נבחר מזכ”ל לחיזבאללה בהזדמנות הקרובה ביותר ולפי המנגנון המאושר של המפלגה, ונמלא את ההנהגה באופן עקבי. האופציות יהיו קלות כי הן ברורות.  יש תחליף לכל מנהיג שנפגע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות