מ”מ ראש העיר לוידר: “למה מפרסם סרטונים? זה מוציא דיבתנו רעה”

יעקב וידר חשף בישיבת מועצת בני ברק נתונים מדאיגים • משכורות עתק, גירעון אדיר והלוואות מיליונים: 'לאן נעלם הכסף?' • "יש פה עובדים שמקבלים 70 אלף בחודש! מי הם? מה הם עושים שהם מקבלים סכום כזה?" • וידר תקף: "את הביוב אני שפכתי ברחובות?!"
אריה ריבקינד
כ"ו אלול התשפ"ד / 29.09.2024 14:41

יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק ויו”ר סיעת הליכוד, חשף בישיבת מועצת העיר שהתקיימה היום שלישי האחרון, כי בעיריית בני ברק קיימת התנהלות תקציבית מדאיגה מאוד – שמעלה תמיהות האם העירייה בקריסה.

וידר שאל את ראש העירי חנוך זייברט, מי הם בעלי משכורות העתק בעיריית בני ברק – ומה הם עושים שעל כך הם זוכים לקבל מכספי התושבים 814 אלף ש”ח בשנה.

וידר גם דרש לדעת מדוע העירייה הגיעה לגירעון שנתי אדיר של 50%, ובנוסף על כך עוד העירייה מבקשת לקחת הלוואות על סך של 17 מיליון ש”ח, אותם תושבי בני ברק יצטרכו להחזיר במשך שנים רבות, בתוספת ריביות שמנות.

“מדוע עירייה כל כך עשירה כמו עיריית בני ברק צריכה לקחת הלוואות כאלו? להיכן נעלמים כספי תושבי בני ברק?” שאל וידר בישיבת מועצת העיר הסוערת. “לא אתה זייברט תשלם על כל זה, תושבי בני ברק יאלצו לממן את ההתנהלות הזאת”.

וידר סיפר בישיבה על נהרות ביוב ששטפו את בני ברק בשבת, וסיפר כי כאשר לקח את בתו בת הארבע בשבת אחר הצהריים לגן השעשועים שמח “לשמע שצף פכפוך המים, לרגע חשבתי שאני באמצע החלום בשנת השבת ושאני בכלל בשווייץ”, סיפר. “כשהתקרבתי גיליתי שלא רק שלא אני לא בשוויץ – אני בכלל בחאן יונס”.

וידר הוסיף כי במוצאי שבת קיבל עשרות פניות על אתרים ורחובות שלמים בעיר שהפכו לנהרות של ביוב במשך כל השבת.

מנחם שפירא, מ”מ ראש העירייה, התעמת עם וידר ודרש שלא יוציא תיעוד וידאו מהמועצה בטענה שהם “מוציאים את דיבתנו רעה”,

וידר השיב לו  כי ימשיך לחשוף בפני התושבים את ההתנהלות של העירייה  וכי “הם בהתנהלותם מוציאים את דיבתם רעה”.

על  הדרישה להפסיק להוציא תיעודים מישיבות העירייה, השיב וידר כי הוא מוכן להפסיק לתעד לתושבים את הדיונים העירוניים – בתנאי ש”העירייה תתחיל לשדר את ישיבות המועצה לתושבים באתר העירייה, כמו כל העיריות ותפסיק להסתיר זאת מהתושבים”.

צפו בסרטון המשעשע. 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות