“מכובד מאד ואפילו ראוי לחגוג”: האם השכולה עונה לכרמלה מנשה

העיתונאית כרמלה מנשה מ'כאן חדשות' טענה כי החגיגות באולפנים לאחר חיסול נסראללה היו מיותרות: "איפוק זה כח. אולפן שידור לתפיסתי זה לא שכונה" • עפרה לקס השיבה לה: "זו לא שכונה, זה הכי צלול שיש
אבי כץ
כ"ו אלול התשפ"ד / 29.09.2024 10:17

אחרי ה’לחיים’ של עמית סגל והשירים של ינון מגל:  כרמלה מנשה, הכתבת הצבאית של ‘כאן חדשות’, מתחה הבוקר (ראשון) ביקורת, בציוץ שפרסמה ברשת הטוויטר, על השמחה של עיתונאים מהימין באולפני הטלוויזיה –  בעקבות חיסולו של הארכי-טרוטריסט חסן נסראללה.

מנשה כתבה: “לא מכובד, לא רציני, זחוח ולא מקצועי לחגוג באולפנים, למחוא כפיים ,להרים כוסית בשידור חי. יש 101 חטופים בעזה, משפחות שנעקרו מבתיהם לוחמים ברצועה ובלבנון, משפחות בחרדה ירי לעבר ישראל. איפוק זה כח. אולפן שידור לתפיסתי זה לא שכונה”.

עפרה לקס, עיתונאית ואימו של סגן נוה לקס הי”ד, לוחם סיירת מטכ”ל שנפל בקרב ב-7 באוקטובר נגד מחבלי חמאס, השיבה למנשה כי הדבר הנכון הוא לחגוג את מותו של הטרוריסט.

“מכובד מאוד ואפילו ראוי לחגוג. זו לא שכונה, זה הכי צלול שיש. בליל שבת חוסל רב מרצחים שכבר הסב המון נזק למדינה והתכוון להמשיך בכך. האוויר נקי יותר, העולם טוב יותר וההישג הוא עצום”.

היא הוסיפה: “השמחה מאפשרת להכיר בהצלחות, לראות את הרוע הולך ומתכווץ ולקוות שהתקדמנו לקראת חזרת תושבי הצפון. לחיים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות