העקיצה של נתניהו לנסראללה: “איזה קורי עכביש? פלדה” • צפו

נתניהו ורעייתו שרה תועדו בקבלת שבת עם השגריר באו"ם דני דנו, והקונסול הכללי בניו יורק אופיר אקוניס - שם שלח מסר לנסראללה שחוסל: "האויבים שלנו חשבו שאנחנו קורי עכביש, כך אחד מהם נהג לומר..."
חרדים 10
כ"ו אלול התשפ"ד / 28.09.2024 21:29

לאחר חיסולו של מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה:  ראש הממשלה בנימין נתניהו ופמלייתו תועדו בקבלת שבת עם השגריר באו”ם דני דנון, והקונסול הכללי בניו יורק אופיר אקוניס.

כולם התרגשו כשמרן הגר”ד לנדו חשף את הסוד: כך תינצלו מהצרות

ראש הממשלה שלח מסר ישיר לנסראללה: “משפחות החטופים מייצגות כאן את הכמיהה והחלום של כולנו. זה יום חשוב בתולדות עם ישראל. אנחנו נאבקים על הקיום, אין פה שום הגזמה. האויבים שלנו חשבו שאנחנו קורי עכביש, כך אחד מהם נהג לומר… איזה קורי עכביש? יש פה גידי פלדה, גם של רצון וגם של עוצמה”.

נתניהו הוסיף: “עם ישראל חי, וכשהוא צריך הוא גם בועט. היום בעטנו כהוגן ולא רק היום. ואנחנו נמשיך. אנחנו רוצים להמשיך את נצח ישראל ואנחנו מחויבים לנצח ישראל. מקווה שתהיה שבת שקטה יחסית”.

שרה נתניהו הגיב: “הייתה צריכה להיות (שבת) אחרת” – אולי תוך כוונה שבמקור תוכננו השניים לשהות בסוף השבוע בניו יורק – ונתניהו ענה: “בסדר, זה מה יש”.

חצי שעה לפני הנאום של נתניהו באו”ם הגיע המידע המודיעיני המשמעותי, וכשראש הממשלה עלה לנאום הוא ידע מה הולך לקרות. הוא קיים התייעצות ביטחונית נוספת, קיבל פרטים על המבצע – ואישר את החיסול שהרעיד את המזרח התיכון.

בקבלת השבת, נתניהו הודה לשגריר דנון ולקונסול אוקוניס, שאמרו כי יישארו בניו יורק כדי להתמודד עם האו”ם – ונתניהו שלח עקיצה למזכ”ל שונא-ישראל אנטוניו גוטרש: “אל תשלח תודה מיוחדת למזכ”ל האו”ם”.

&nbsp

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות