ליברמן בגליל: “לשטח את הכפרים בטווח של 10 ק”מ בתוך לבנון”

יו"ר סיעת ישראל ביתנו הגיע לכפר גלעדי שבגליל התחתון: "כל הסיפורים ששמענו על הפסקת אש, זאת עבודה בעיניים. יש לנו כבר 3 הסדרים מהעבר ואף אחד לא עמד במבחן המציאות" • "מה שדרוש כעת זה יצירת פרימטר של 10 ק"מ כדי למנוע אש אפקטיבית"
אריה ריבקינד
כ"ד אלול התשפ"ד / 27.09.2024 16:03

יו”ר מפלגת ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, ביקר היום (שישי) בכפר גלעדי ונפגש עם מייסד פורום 1701 ניסן זאבי, וכיתת הכוננות.

“הנתון של 240 אלף דונם של שדות וחורשות שרופים – שטח תל אביב כפול 4, הוא בלתי נסבל. כל הסיפורים ששמענו על הפסקת אש, זאת עבודה בעיניים. יש לנו כבר 3 הסדרים מהעבר ואף אחד לא עמד במבחן המציאות. לכן מה שדרוש כעת זה יצירת פרימטר של 10 ק”מ כדי למנוע אש אפקטיבית”, אמר ליברמן.

“בנוסף, את כל הכפרים הלבנונים בטווח הזה צריך לשטח, ובהם גם אל-עדייסה וכפר כילא. ברור שבלתי מעורבים לא נשארו באותם כפרים שמתצפתים על יישובי הצפון. ולכן אין לנו ברירה, צריך לפעול כמו שפעלנו בלבנון בקונייטרה.

“גם את התוכנית הסדורה שדובר צה”ל חשף, על כוונותיו של כוח רדואן וחיזבאללה לכיבוש הגליל, ניתן למנוע רק כשנשלוט בפרימטר של 10 ק”מ לתוך שטח לבנון. אני מודה לפורום 1701 ולכיתת הכוננות על עבודתם המאומצת. חייבים להחזיר את הביטחון לתושבי הצפון”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות