ח”כ עידן רול נגד יו”ר המפלגה יאיר לפיד: “אסור להסכים להפסקת אש”

יאיר לפיד הביע הבוקר תמיכה בהפסקת אש עם חיזבאללה - אבל אז ח"כ ממפלגתו, עידן רול, הביע התנגדות למהלך: "עכשיו העת להגביר תקיפות" • גולשת לרול: "חבל עליך, אתה צעיר. אולי תמחק את הציוץ לפני שהיו״ר הדמוקרטי שלך ישים לב"
אריה ריבקינד
כ"ג אלול התשפ"ד / 26.09.2024 11:26

חבר הכנסת עידן רול מ’יש עתיד’ הביע הבוקר (חמישי) התנגדות להסכם הפסקת אש עם חיזבאללה, זאת בניגוד לדבריו של יו”ר מפלגתו יאיר לפיד.

“אסור להסכים להפסקת אש בשלב זה”, כתב רול.  “גם לא בעבור לגיטימציה מהעולם להגן על עצמנו ולהשיב את אזרחינו לבתיהם. הלגיטימציה שלנו לפעול נובעת מהירי הבלתי פוסק מצד חיזבאללה על ישראל מאז אוקטובר”.

הוא הוסיף: “עכשיו העת להגביר תקיפות ולגרוע יכולות אסטרטגיות שצבר הארגון, כדי שלא נצטרך לבנות על יושרתו של נסראללה בכיבוד הסכמים, אלא נדע שאין באפשרותו לפעול נגדנו”.

לפיד כתב הבוקר על רקע הדיווחים על הפסקת אש: “מדינת ישראל צריכה להודיע הבוקר שהיא מקבלת את הצעת ביידן-מקרון להפסקת אש, אבל רק ל-7 ימים כדי לא לאפשר לחיזבאללה לשקם את מערכות הפיקוד והשליטה שלו. לא נקבל שום הצעה שאינה כוללת הרחקת חיזבאללה מגבולנו הצפוני”.

הוא הוסיף: “כל הצעה שתונח חייבת לאפשר לתושבי הצפון לחזור לאלתר בבטחה לביתם ולהוביל לחידוש המו”מ לעסקת חטופים. כל הפרה – ולו הקלה ביותר – של הפסקת האש, תוביל לכך שישראל תשוב לתקוף במלוא כוחה ובכל תחומי לבנון”.

הגולשת שירה ויצמן הגיבה לרול: “חבל עליך, אתה צעיר. אתה יכול להספיק עוד כמה שנים ביש עתיד. אולי תמחק את הציוץ לפני שהיו״ר הדמוקרטי שלך ישים לב”.

הגולש הדר סגל תקף אותו: “עידן, לא תהיה ברשימת יש עתיד הבאה, זה די ברור לכולם. למה בעצם לא להתפטר ולפנות מקום? יש אנשים מעולים אחריך. ככה תתכונן לכניסה למפלגה הבאה שלך, אם מישהו בכלל ייקח אותך”.

גולש נוסף הגיב: “הלוואי שהמפלגה שלך היתה דומה לך ולא לכסיל שעומד בראשה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות