“סלע פער חור בשמשה וכמעט פגע לי בראש” • פיגוע אבנים בשומרון

פורעים ערבים מהכפר ג'מאעין יידו היום אבנים וסלעים לעבר תושבת השומרון שנסעה בכביש 505 בין תפוח לאריאל. אחד הסלעים פגע בעוצמה בשמשה הקדמית וכמעט גרם לרכב לאבד שליטה. נוסעת שהותקפה אמרה: "חוויה קשה מאוד, הטירוף הזה חייב להיגמר"
חרדים 10
כ"ב אלול התשפ"ד / 25.09.2024 19:51

הטרור בכבישי יהודה ושומרון: פורעים ערבים מהכפר ג’מאעין יידו היום (רביעי) אבנים וסלעים לעבר רכבים יהודים שנסעו בכביש 505 בין הישובים אריאל ותפוח, ונמלטו בחזרה לכפר.

שרה, תושבת השומרון שנסעה בכביש הותקפה גם היא בסלעים בידי הפורעים שעמדו על המבתר והטיחו בעוצמה סלע ברכבה, שפער מכתש בשמשה הקדמית וכמעט פגע בראשה. בתושייה הצליחה התושבת לייצב את הרכב והזעיקה למקום את כוחות הביטחון שפתחו בסריקות אחר הפורעים.

שרה סיפרה: “זאת הייתה חוויה קשה מאוד, חזרתי הביתה מהעבודה, ובדרך בין צומת אריאל לצומת תפוח נקלעתי לפיגוע אבנים. פורעים ערבים שעמדו ככל הנראה על המבתר בצד הכביש יידו סלע לעבר הרכב, שפגע בעוצמה בשמשה הקדמית ממש מול הראש שלי, פער בה חור וכמעט חדר לתוך הרכב. מלא זכוכיות עפו לי בפנים ולא יכולתי להמשיך בנסיעה. רק בנס האבן לא חדרה לרכב ישר לתוך הפנים שלי ולא עשיתי תאונה.

הפיגועים הללו לא יכולים להפוך לשגרה. זה אירוע שאתה מרגיש בו את הסכנת חיים. ברגע אחד בלי התראה משהו עף לכיוון הרכב שלך וכמעט פוגע לך בראש. זה בלתי אפשרי להמשיך לחיות במציאות הזאת שאין ביטחון בסיסי בכבישים, ויוצאים מהבית לא יודעים אם תחזור בשלום. הטירוף הזה חייב להיגמר”.

במטה נלחמים על החיים שמוביל את המחאות כנגד הטרור ביו”ש אמרו בתגובה לאירוע: “הגיע הזמן להפסיק את מדיניות ההכלה והסבבים ולסיים אחת ולתמיד עם הטרור הרצחני. במקום עוד מבצע מעצרים נקודתי או תגבור הציר בכוחות, מערכת הביטחון צריכה לעבור למלחמה חסרת פשרות באויב ולפעול בצורה אינטנסיבית בדומה לעזה בכל כפר או שכונה שיוציאו מתוכם מחבלים.

לא צריך לחכות לאסון חלילה כדי להבין שבלי פינוי אוכלוסייה מכל קן טרור והרס מסיבי של המקום, האויב רק ילך ויתעצם. בעזה אנו צועדים להכרעה, בלבנון כעת המלחמה נפתחת – הגיע הזמן להכריע גם ביו”ש אחת ולתמיד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות