התיק נפתח: ייחקר נהג אוטובוס ערבי שאיים לרצוח נוסע חרדי

לפני כשנה ביקש נוסע חרדי לעלות לאוטובוס בירושלים - אך הנהג לא עצר • הנוסע עלה בתחנה הבאה, וכאשר שאל את הנהג מדוע לא עצר - איים עליו: "כשאני מגיע לתחנה אני עוצר ועורף לך את הראש" •  הנוסע התלונן במשטרה, אך התיק נסגר כעבור יומיים •  פניית חוננו פתחה התיק מחדש
חיים טוויל
כ"ב אלול התשפ"ד / 25.09.2024 15:04

פרסום ראשון בחרדים 10: המשטרה הודיעה היום (רביעי) כי תחקור אירוע מלפני כשנה במהלכו  איים נהג אוטובוס ערבי של חברת אגד ברצח – על נוסע חרדי, לאחר שזה העיר לו כי לא עצר לו בתחנה בה המתין.

הנהג אמר לנוסע בתגובה לשאלתו: “כשאני מגיע לתחנה אני עוצר ואני עורף לך את הראש”.

הנוסע הגיש תלונה על האירוע במשטרה, אך זו סגרה את התיק כעבור יומיים בלבד.

עו”ד חיים בלייכר הגיש ערר על החלטת המשטרה לפרקליטות שהובילה לפתיחת התיק מחדש.

בערר שהגיש מתאר עו”ד בלייכר את האירוע: “מרשי עמד בתחנת ירמיהו/אלקנה בירושלים, כאשר הגיע למקום קו 65 של אגד. הנהג לא עצר בתחנה והמשיך בנסיעה. מרשי התקדם ברגל לתחנה הבאה ושם עלה על האוטובוס. לאחר עלייתו שאל את הנהג מדוע לא עצר לו –  והלה טען שהאוטובוס עמוס.

“מרשי טען כנגדו שזה לא קשור לכמות האנשים, ואז החל הנהג לצעוק בפראות על מרשי: ‘אתה לא תגיד לי מה לעשות’. בשלב מסוים עצר הנהג וקם מהכיסא, ואז צעק על מרשי – “אתה לא תגיד לי מה לעשות, כשאני מגיע לתחנה אני עוצר ואני עורף לך את הראש”. בהגיעו לתחנת ירמיהו/ארגמן הנהג הרים את בלם היד ופתח את הדלת של מקומו כמתכונן להתנפל על מרשי.

“למותר לציין את החרדה והפחד שהיו מנת חלקו של מרשי ברגעים מצמיתים אלו. מרשי ברח לאחורי האוטובוס, והנהג שב למקומו. בתחנה הבאה נאלץ מרשי לרדת שכן חשש לחייו”.

עו”ד בלייכר לחרדים 10: “אנו מברכים על פתיחת התיק מחדש ומקווים כי ימוצה הדין עם הנהג האלים המהווה פצצה מתקתקת כלפי ציבור הנוסעים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות