היישוב החרדי הוכר כזכאי להגיש בקשות לרישיונות נשק פרטיים

חיים טוויל
|
כ"ב אלול התשפ"ד / 25.09.2024 12:37
המשרד לביטחון לאומי הכיר ביישוב קריית יערים-טלז סטון כישוב זכאי לצורך אפשרות להגשת בקשות לרישיונות נשק פרטיים • “יש לחשוד בכל מי שמציע לכם להוציא רישיון לנשיאת כלי ירייה פרטי בשמכם. יש להיזהר במיוחד ממאכרים”

בעקבות הנחיית השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: המשטרה ביצעה עבודת מטה ולאחריה הוחלט להמליץ לאגף רישוי ופיקוח כלי ירייה על היישוב קריית יערים-טלז סטון כישוב זכאי.

המשרד לביטחון לאומי עיבה את מערך עובדי אגף רישוי ופיקוח כלי ירייה כדי לתת מענה לפניות ובהנחיית השר לביטחון, תוך ביצוע עבודת מטה מסודרת על מנת לאפשר לאזרחים נוספים לקבל רישיון לנשיאת כלי ירייה פרטי ולהציל חיים בעת הצורך.

הישוב הוכר כישוב זכאי, ולכן  תושבי המקום רשאים להגיש בקשה לקבלת רישיון לנשק פרטי בתבחין מגורים בישוב זכאי באתר המשרד לביטחון לאומי בצירוף כלל המסמכים הנדרשים להוכחת התבחין.

השר לביטחון לאומי: “נשק מציל חיים. המשרד לביטחון לאומי ממשיך לפעול כדי לחזק את תחושת הביטחון האישית של אזרחי ישראל. ההכרה בקריית יערים כיישוב זכאי היא צעד נוסף במאמצינו להרחיב את המענה לאזרחים המבקשים להגן על עצמם ועל סביבתם”.

“המשרד לביטחון לאומי מזהיר כי יש לחשוד בכל מי שמציע לכם להוציא רישיון לנשיאת כלי ירייה פרטי בשמכם. יש להיזהר במיוחד ממאכרים, הודעות כזב או גורמים עוינים המפיצים קישורים לא רשמיים שאינם באתר המשרד לביטחון לאומי. במקרים אלו יש לדווח למשטרת ישראל על כל חשד להונאה”, נאמר בהודעת המשרד.