האב השכול: יש את מדינת ת”א ויש מדינת הצפון, נסראללה יודע את זה

חרדים 10
|
כ"ב אלול התשפ"ד / 25.09.2024 11:59
איציק בונצל, אביו של סמ”ר עמית בונצל הי”ד שנפל בקרב בעזה על  הירי ששוגר לתל אביב: “לצערנו יש הבדל מהותי. עצם זה שאנחנו קוראים לזה ‘עליית מדרגה’ אומר הכל. כל טיל שנורה לעבר גוש דן הוא שווה ל-200 טילים בצפון” 

אחרי האזעקות שנשמעו הבוקר (רביעי) בגוש דן ובאזור השרון בעקבות ירי טיל לתל אביב – מגישת תוכנית ‘ישראל הבוקר’ בערוץ 14 ניהלה דיון באולפן יחד עם איציק בונצל, אביו של סמ”ר עמית בונצל הי”ד שנפל בקרב בעזה.

טל מאיר: “צריך שוב להגיד שאין הבדל מבחינתנו בין רקטות שמשוגרות לכיוון הצפון לבין רקטות במרכז גוש דן, מצד שני מבחינת חיזבאללה, יש מדרגות וזאת מדרגה נרחבת יותר והוא מנסה לאותת כאן משהו”.

איציק בונצל: “לצערנו יש הבדל מהותי. עצם זה שאנחנו קוראים לזה ‘עליית מדרגה’ זה אומר שיש הבדל. לכולנו ברור שברגע שיש ירי לעבר גוש דן – כללי המשחק משתנים.

“אני לא צריך להתנצל ולהגיד שכל טיל שנורה לעבר גוש דן הוא שווה ל-200 טילים בצפון. אנחנו התחלנו את הבוקר הזה כשידענו שיש לחימה בצפון אבל התחלנו אותו רגועים כי התרגלנו למצב והנה יש עליית מדרגה בגוש דן וגם נסראללה יודע שהוא יורה לגוש דן אז כללי המשחק משתנים.

“אני מקווה באמת שתהייה החלטה בשעה הזו לשנות את כללי המשחק בצפון ולהכות בעוצמה אדירה. שוב צר לי לומר אבל יש ‘מדינת תל אביב’ ויש ‘מדינת הצפון והדרום’, אבל ירי לעבר גוש דן משנה את כללי המשחק. נסראללה יודע את זה”.

טל מאיר: “אולי זה מה שבעורכינו, אם היינו מתייחסים לכל רקטה בצפון או בדרום כמו שמתייחסים לרקטה בתל אביב אז כנראה שלא היינו מגיעים למצב הזה”.

צפו בריאיון המלא: