מנכ”ל בנק לאומי דיבר על אחדות – וינון מגל לעג: “אין מספיק חחח”

אבי כץ
|
כ"ב אלול התשפ"ד / 24.09.2024 22:16
חנן פרידמן, מנכ”ל בנק לאומי, פתח את כנס ירושלים בשדרות בקריאה ל”אחדות” • איש התקשורת ינון מגל, שמוביל את הקמפיין נגד בנק לאומי בגלל החרם על ערוץ 14: “קומדיה. מנכ”ל הבנק שמחרים ציבור שלם בעם ישראל מכריז ש’אחדות היא צו השעה'”

חנן פרידמן, מנכ”ל בנק לאומי, פתח היום (שלישי) את ‘כנס ירושלים’ שהקיים בשדרות.

מנכ”ל הבנק, שאנשי ימין רבים נטשו אותו לאחר שהבנק בחר שלא לפרסם בערוץ 14 – אמר בכנס,  בין היתר: “יש מסר אחד שחוזר בפי כולם – והוא חד, בהיר ומהדהד: אחדות. לסולידריות בינינו יש תפקיד מכריע בהבטחת חוסנה של מדינת ישראל ושל החברה הישראלית. אחדות היא צו השעה של החברה הישראלית. זוהי המחויבות של כולנו כעם וזוהי החובה של כל אחת ואחד מאיתנו כיחידים”.

איש התקשורת ינון מגל, שמוביל את הקמפיין ברשתות החברתיות נגד בנק לאומי, הגיב: “קומדיה. מנכ”ל הבנק שמחרים ציבור שלם בעם ישראל מכריז ש’אחדות היא צו השעה של החברה הישראלית'”.

הוא הוסיף שלושה אימוג’ים של צחוק – וכתב: “אין מספיק חחח במקלדת”.

ינון מגל פתח לפני יותר מחודשיים בקמפיין נגד בנק לאומי, לאחר שהבנק החליט להחרים את ערוץ 14 ולא פרסם בו את הקמפיין החדש שהשיק. מגל אמר כשהחל את הקמפיין. “לא אהיה לקוח של בנק שמחרים אותי ואת הציבור שלי. בנק לאומי עלה לאחרונה בקמפיין ענק, בעלות של כ-15 ימליון ש”ח בכל המדיות האפשריות, חוץ מבערוץ 14. כנראה שערוץ 14 הוא לא חלק מה’כל ישראליות’ של בנק לאומי, ושהצופים שלו לא מעניינים את ראשי הבנק”.

מאז ההודעה של מגל שיגרו אליו מאות בעלי חשבונות בבנק לאומי צילומי מסך של בקשות העברת חשבונותיהם – חלקם עם מליוני שקלים בעו”ש –  לבנקים אחרים. החרם על הבנק מצד  אנשי הימין ממשיך גם בימים אלה.