הגרי: שואפים שהמערכה תהיה קצרה ככל הניתן, נערכים שייקח זמן

דובר צה"ל דניאל הגרי נשא הצהרה לתקשורת על רקע הלחימה בצפון: לצד בכיר חיזבאללה, חוסלו שני מפקדים נוספים • "קובייסי שחוסל היום עוד הספיק לפקד על הירי לחיפה הבוקר" • "לא נספר במה וכמה פגענו, לא נספק לאויב מידע"
חיים טוויל
כ"ב אלול התשפ"ד / 24.09.2024 21:33

דובר צה”ל דניאל הגרי נשא הערב (שלישי) הצהרה לתקשורת, במהלכה התייחס ללחימה בלבנון ולחיסול בכיר חיזבאללה.

“לפחות שני מפקדים נוספים חוסלו עם ראש מערך הטילים של חזבאללה קביסי. בימים האחרונים הוא היה אחראי על הירי לחיפה – כולל הירי הבוקר”, אמר הגרי. “היום נורו לעורף הישראלי כ-300 רקטות, ונפצעו 6 אזרחים וחיילים – רובם באורח קל”.

לדבריו, “חיזבאללה רצה לירות יותר היום. אנחנו משבשים ומסכלים את הירי שלו, סיכלנו ניסיונות רבים. לא אפרט על נתוני גריעת הירי של חזבאללה – כדי לא לתת לאויב מידע ובהירות.

“יש לנו עוד דרך לעשות. צריך לזכור – לחיזבאללה יש עוד יכולות מסוגים שונים, התפקיד שלנו זה לטפל בכל אחת מהן, אבל קודם כל באלה שהסיכון שלהן לעורף הישראלי גדול יותר”.

הוא הבהיר: “לצד הלחימה בצפון – בעזה נלחמות כרגע שתי אוגדות מתמרנות שממשיכות לפרק את חמאס כל יום, מסביב לשעון. היום הודגש בהערכת מצב של שר הביטחון כי השבת החטופים היא יעד מרכזי ומערכת הביטחון פועלת בכל המאמצים למימושו”.

במענה לשאלת חדשות 12 אמר: “נשאף שהמערכה תהיה קצרה ככל הניתן, אך ערוכים לכך שייקח זמן. לכן אנחנו תוקפים בעוצמה. לא אתייחס לגריעת כוחות חיזבאללה, הוא צריך להרגיש נרדף. נלקחים לו מפקדים, אנחנו ממשיכים לתקוף בכל יום”.

על השאלה אם נסראללה על הכוונת השיב: “הרמטכ”ל כבר אמר שאף אדם בארגון טרור אינו חסין”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות