מה גרם לכתב ערוץ 14 בצפון להצדיע לתושב קריית שמונה? • צפו

חרדים 10
|
כ"א אלול התשפ"ד / 24.09.2024 15:49
עתי שלו, כתב ערוץ 14 בצפון,  פגש את חיים פרץ, תושב קריית שמונה שהגיע ראשון לזירת הנפילה בעיר – ובריאיון מזירת האירוע, הודה פרץ לאנשי כוחות הביטחון, העירייה, תושבי קריית שמונה הגיבורים, ראש הממשלה – וגם לערוץ 14 • צפו ברגע המרגש

עתי שלו, כתב ערוץ 14 בצפון,  הגיע היום (שלישי) לזירת הנפילה הישירה בקריית שמונה, שם פגש את תושב העיר חיים פרץ, ראש מערך הגינון והפיתוח של קריית שמונה, שהגיע ראשון לזירת הנפילה ובריאיון מרגש, הודה לתושבי העיר על העמידה האיתנה, לראש הממשלה, לחיילי צבא ההגנה לישראל וגם לערוץ 14.

חיים פרץ אמר: “קיבלתי הרבה טלפונים, הגעתי לפה וראיתי שריפות ענק. כולנו יחד השתלטנו על האירוע. תבינו, בקריית שמונה, גם העובד כיבוי וגם העובד עירייה הם חברי ילדות.

“הייתי במשך כל התקופה הזו בקריית שמונה ולא עזבתי. יש לנו ראש עיר מצוין (-אביחי שטרן) שאנחנו מאוד אוהבים. הוא הנחה אותנו לעשות הכל למען התושבים. אנחנו עוזרים לאנשים מבוגרים מהבאת תרופות, הסעות ועד קניות, אנחנו עושים את זה בכיף.

“העירייה והצבא עושים מעל ומעבר והאיחוד בנינו הוא יוצא מן הכלל. אני מצדיע לצבא! אנשים צריכים סבלנות, לא מדובר על מלחמות כמו פעם שלא היו אזעקות, היום מדובר על חומרים אחרים”.

פרץ החמיא לראש הממשלה בנימין נתניהו: “סמכו עליו, הוא שליח הקדוש ברוך הוא. יש לחיילים שלנו את יד אלוקים, תתעוררו! אני נולדתי פה ואף אחד לא יכול לספר לי סיפורים”.

פרץ סיפר על הרגע שגרם לו להישבר ואמר בדמעות: “הגעתי לשכונה בה גדלתי, ראיתי את השריפות אבל הצלחנו להציל אותה”.

הוא הודה לערוץ 14: “תודה רבה על כל מה שאתם עושים למען עם ישראל ובעיקר עם היחס לקריית שמונה – הצלתם את העם”.

ברגע זה עתי שלו לא יכל להישאר אדיש והצדיע לחיים פרץ ברגע מרגש במיוחד.