יגיעו לראש השנה? מאות ברסלבים קיבלו הודעות על ביטולי טיסות

חרדים 10
|
כ"א אלול התשפ"ד / 24.09.2024 10:11
בגלל המלחמה בצפון: מספר חברות תעופה בינלאומיות הודיעו הלילה על ביטול טיסותיהן לישראל • רבים מחסידי ברסלב שרכשו כרטיסים ב’וויז אייר’ קיבלו במפתיע הודעות ביטול הטיסה • פעילות מול חברות תעופה וסוכני נסיעות כדי למצוא פתרונות מיידיים

המלחמה עם חיזבאללה: בעקבות ההסלמה בצפון הודיעו מספר חברות תעופה בינלאומיות  על ביטול או צמצום הטיסות שלהן לישראל.

קבוצת לופטהנזה הודיעה אמש, כי בעקבות הערכת מצב, היא מעדכנת מחדש את לוח הטיסות שלה במזרח התיכון – ביטולי הטיסות לתל אביב וטהרן עד 14 באוקטובר. לופטהנזה מציעה לנוסעים אשר מושפעים מהביטולים אפשרות לביטול הכרטיסים ללא עלות או הזמנה מחדש. הביטול חל גם על חברות הבת שלה – סוויס, אוסטריאן איירליינס ובריסל איירליינס.

במהלך הלילה עוד חברות תעופה הצטרפו לגל הביטולים, בהן ענקית הלואו-קוסט וויז אייר שהודיעה כי טיסותיה לארץ מבוטלות עד להודעה חדשה. אליה הצטרפו גם החברות בריטיש אירוויז, איבריה הספרדית, ואזרבייג’ן איירלנס.

גם חברת לוט הפולנית הודיעה היום כי היא מבטלת את כל הטיסות לישראל ומישראל עד ה-25 בספטמבר.

מי שספגו מכה קשה כתוצאה מהביטולים הם מאות חסידי ברסלב, היוצאים לאומן לקראת ראש השנה – שבמהלך הלילה (שלישי) קיבלו הודעות ביטול לטיסותיהם.

רבים מהם, שרכשו כרטיסים בחברת התעופה ‘וויז אייר’, מצאו עצמם כעת ללא כרטיס טיסה לאחר שהחברה הודיעה על הפסקת טיסותיה לישראל.

לפי דיווח בערוץ 7, הביטולים ההמוניים יצרו לחץ משמעותי על החסידים למצוא חלופות, בעוד מרבית הטיסות ליעד כבר מלאות עד אפס מקום.

“זה יוצר מצב של חוסר ודאות גדול,” אמר אחד החסידים. “רבים מאיתנו תכננו את הנסיעה הזו חודשים מראש, וכעת אנחנו נאלצים לחפש פתרונות ברגע האחרון.”

לפי ערוץ 7, גורמים בענף התעופה מציינים כי הביקוש הגבוה לטיסות לאומן בתקופה זו של השנה מקשה על מציאת פתרונות מיידיים.

בינתיים, נציגי הקהילה פועלים מול חברות תעופה וסוכני נסיעות במטרה למצוא פתרונות מיידיים עבור החסידים שטיסותיהם בוטלו.