לרווחת הרבבות: פתרונות מיזוג חדשים בקברו של רבי נחמן באומן

במהלך שנת תשפ"ד הובאו אל הציון מומחי סירקולציה בעלי שם כדי לנסות ולמצוא פתרון עבור בעיית המיזוג הקשה בערב ראש השנה - בהיכל קברו של רבי נחמן • בשבועות האחרונים החלו העבודות בשטח ביישום הפתרונות שהוצעו
נתן פרל
כ' אלול התשפ"ד / 23.09.2024 18:40

כחלק מההיערכות לקראת ראש השנה תשפ”ה: פעילי ‘איחוד ברסלב’ עמלו  למציאת פתרון עבור בעיית המיזוג הקשה בערב ראש השנה, בהיכל קברו של רבי נחמן – שלא תוכנן לקלוט כמות כה גדולה של מתפללים.

מידי שנה ניסו ב’איחוד ברסלב’ למצוא פתרונות מיזוג  להיכל הציון – ועדיין בזמן אמירת ‘התיקון הכללי העולמי’ שרר בהיכל הציון אוויר דחוס וחם שהקשה מאד על המתפללים  את השהייה במתחם.

במהלך שנת תשפ”ד הובאו אל הציון מומחי סירקולציה בעלי שם מכל רחבי העולם, כדי לנסות ולמצוא פתרון עבור חסידי ברסלב – והועלו כמה רעיונות אפשריים כדי להקל על האוויר הדחוס והחום ששורר בהיכל הציון בזמני עומס.

בשבועות האחרונים החלו העבודות בשטח ביישום הפתרונות שהוצעו והתקנת וונטות ומפוחים ענקיים בנקודות שונות בהיכל הציון, וזאת בצורה מחושבת על פי עצתם של מומחי סירקולציה, כדי להוביל לתחלופה של אוויר ולהכניס אוויר טרי כל הזמן בכל מתחמי הציון, כדי למנוע מצבים של אוויר דחוס המקשה על השוהים בציון ואף עלול לגרום לסכנה חלילה.

במקביל, עובדי ‘איחוד ברסלב’, תחת ניהולו של גבאי הציון הרב נתן צמח התקינו מזגנים חדשים במתחמים שונים בציון, ותיקנו וניקו ביסודיות את המזגנים הקיימים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות