נתניהו: “לא להוריד את הרגל מהגז, אנו עומדים בפני ימים מורכבים”

חיים טוויל
|
כ' אלול התשפ"ד / 23.09.2024 16:48
ראש הממשלה קיים הערכת מצב בבור חיל האוויר והעביר מסר ברקע התקיפות בלבנון: “אנחנו לא מחכים לאיום, אנחנו מקדימים אותו” • “הבטחתי שאנחנו נשנה את מאזן הכוחות בצפון – וזה בדיוק מה שאנחנו עושים”

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום (שני) הערכת מצב ביטחונית בבור חיל האוויר בקריה, יחד עם שר הביטחון יואב גלנט, הרמטכ”ל רב-אלוף הרצי הלוי, מפקד חיל האוויר האלוף תומר בר ומזכירו הצבאי של רה”מ אלוף רומן גופמן.

נתניהו אמר: “למי שעדיין לא הבין, אני רוצה להבהיר את מדיניות ישראל – אנחנו לא מחכים לאיום, אנחנו מקדימים אותו. בכל מקום, בכל זירה, בכל עת. אנחנו מחסלים בכירים, מחסלים מחבלים, מחסלים טילים – ועוד ידינו נטויה”.

הוא הוסיף: “מי שמנסה לפגוע בנו, אנחנו פוגעים בו וביתר שאת. אני הבטחתי שאנחנו נשנה את המאזן הביטחוני, מאזן הכוחות בצפון – זה בדיוק מה שאנחנו עושים. אנחנו משמידים אלפי טילים ורקטות שמכוונים לערי ישראל ולאזרחי ישראל”.

נתניהו הדגיש: “אנחנו עומדים בפני ימים מורכבים. אני מבקש מכם אזרחי ישראל, שני דברים: ראשית, להישמע להנחיות פיקוד העורף, זה מציל חיים; ושנית, לעמוד יחד בנחישות, באחריות וכמובן גם באורך רוח. יחד נעמוד איתן, יחד נלחם, ובעזרת ה’ יחד ננצח”.

בהתייעצות ביטחונית שקיים, אמר  נתניהו לנוכחים: “לא להוריד את הרגל מהגז”.