צה”ל הביא גופות מהרצועה – כדי לבדוק האם מדובר ביחיא סינוואר

הדיווחים שמנהיג חמאס ברצועת עזה חוסל: במכון לרפואה משפטית באבו כביר נבדקו מספר גופות שהובאו מרצועת עזה • הממצאים הוכיחו: לא מדובר בסינוואר • דובר צה"ל אמר הבוקר: לא יכול לאשר או להכחיש שסינוואר חוסל
חרדים 10
כ' אלול התשפ"ד / 23.09.2024 15:56

ישראל הביאה מרצועת עזה מספר גופות שנבדקו במכון לרפואה משפטית באבו כביר – כדי לוודא האם הן של מנהיג חמאס יחיא סינוואר.

לפי דיווח היום (שני) של הפרשן הצבאי של גלי צה”ל אמיר בר שלום ב’מהדורת היום’ עם עופר חדד ועמליה דואק בחדשות 12,  כל התשובות היו שליליות.

אתמול פרסמו העיתונאים בן כספית ורועי שרון כי במערכת הביטחון בישראל בודקים אם מנהיג חמאס ברצועת עזה, יחיא סינוואר, חוסל בתקיפה של חיל האוויר ברצועת עזה.

הסיבה: סינוואר לא יצר קשר עם סביבתו ומוגדר “מנותק קשר”.

דובר צה”ל נשאל הבוקר בהצהרה שנשא האם סינוואר אכן חוסל ברצועה ואמר שהוא אינו יכול לשלול או לאשר את הדיווחים על מותו של מנהיג חמאס. “לא יכול לאשר ולא להכחיש, אין לי מידע שהוא מת”, אמר הגרי.

לפי הדיווחים, קיימת מחלוקת במערכת הביטחון באשר לאפשרות שסינוואר חוסל. באגף המודיעין בצה”ל טוענים שהוא אינו בין החיים, אך אין בידם די הוכחות לכך. לעומת זאת, בשב”כ חולקים עליהם, וסבורים שהוא בחיים.

מאז 7 באוקטובר, צוות מיוחד של אמ”ן והשב”כ עובד על ‘פרויקט סינוואר’, והיו מספר נקודות בהם התקרבו אליו, אך למעשה בישראל לא יודעים  היכן מסתתר רב-המרצחים הגדול ביותר שידע העם היהודי מאז השואה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות