גלנט: לפנינו ימים בהם הציבור צריך לגלות קור רוח, משמעת וציות מלא

שר הביטחון קיים הערכת מצב על רקע ההתפתחויות הביטחוניות בגזרה הצפונית: "ההצלחה שלנו תלויה גם בהתנהלות נכונה של העורף" • "ההבדל בין הצלחה לאי הצלחה נעוץ בכך שהאזרחים נכנסו לחדרים מוגנים"
אריה ריבקינד
כ' אלול התשפ"ד / 23.09.2024 11:01

שר הביטחון יואב גלנט קיים היום (שני) הערכת מצב מיוחדת בנושא מוכנות העורף למערכה ארוכה – על רקע ההתפתחויות הביטחוניות בגבול הצפון.

השק הדגיש את הצורך בהגברת המוכנות בכלל התחומים וחשיבות שיתוף הפעולה בין כלל גופי הביטחון, משרדי הממשלה והשלטון המקומי מתוך אחריות מרחיבה כלפי האזרחים.

“החוסן של העורף הוא המפתח שמאפשר לצה”ל להילחם, להשיג הישגים, לפגוע באויב וזה נמשך כבר לאורך כשנה ונעשה בצורה מרשימה מאוד. אנחנו מעמיקים את התקיפות שלנו בלבנון, רצף הפעולות ממשיך וימשך עד להשגת המטרות שלנו – להחזיר את תושבי הצפון בביטחון לבתיהם. ההצלחה הזאת תלויה גם בהתנהלות נכונה של העורף ולכן, אנחנו יושבים, מדברים ומרכזים את הפעילות”.

הוא הוסיף: “לפנינו ימים בהם הציבור יצטרך לגלות קור רוח, משמעת וציות מלא להנחיות פיקוד העורף. ההבדל בין הצלחה לאי הצלחה נעוץ בכך שהאזרחים נכנסו לחדרים מוגנים ולמקומות אחרים בהתאם להנחיות שנתנו להם, זה הציל חיים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות