בישראל בודקים: האם יחיא סינוואר חוסל במהלך פעילות צה”ל בעזה?

בישראל בודקים את האפשרות שיחיא סנוואר אינו בין החיים. האפשרות הזו הועלתה באמ"ן, ע"י כמה מהמומחים העוסקים בזירה הפלסטינית, אם כי אין לה תימוכין או הוכחות בשטח. בשב"כ, ככל הידוע, דוחים את האפשרות וסבורים שסינוואר בחיים
חרדים 10
כ' אלול התשפ"ד / 22.09.2024 22:01

בישראל בודקים את האפשרות שהמנהיג האכזרי של ארגון הטרור חמאס, יחיא סינוואר, חוסל במהלך פעילות צה”ל ברצועת עזה – כך מדווחים רועי שרון ובן כספית.

בן כספית כתב בחשבון שלו ברשת החברתית X: “ידיעה מסוייגת שהיא גם תקווה: בישראל בודקים את האפשרות שיחיא סנוואר אינו בין החיים. האפשרות הזו הועלתה באמ”ן, ע”י כמה מהמומחים העוסקים בזירה הפלסטינית, אם כי אין לה תימוכין או הוכחות בשטח. בשב”כ, ככל הידוע, דוחים את האפשרות וסבורים שסנוואר בחיים”.

“על פי התיאוריה שנבדקת, סנוואר נהרג במהלך פעילות צה”ל מבלי שהדבר נודע או פורסם. כאמור, האפשרות הזו נבדקת כעת, אבל הסיכוי שהאיש אכן נהרג, אינו גבוה. “היו גם בעבר מקרים בהם נעלם וחשבנו שנהרג, אבל אחר כך הוא צץ בחזרה”, אמר לי גורם בקיא”, כתב בן כספית.

הכתב הצבאי דורון קדוש טען מנגד: “אין שום מודיעין שתומך בכך שהוא נהרג. הסיבה היחידה להבנתי שהסברה הזו מועלית אצל גורמים מסוימים בישראל, היא שכבר תקופה הוא לא יצר קשר ולא העביר מסרים לצד הישראלי. ראוי להזכיר כי גם בתקופות קודמות במלחמה, היו פרקי זמן שבהם סינוואר היה מנותק קשר ולא העביר מסרים. אין הדבר אומר שהוא מת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות