תיעודים חדשים: “מבסיס זה המריאו המטוסים שחיסלו את מפקדי כוח רדואן”

חיל האוויר ממשיך לתקוף ולהגן בכל הזירות. ביממות האחרונות, חיל האוויר תוקף ברצועת עזה, לבנון וכן פועל באיו"ש • דובר צה"ל חושף תיעודי וידאו חדשים
חרדים 10
י"ט אלול התשפ"ד / 22.09.2024 20:50

דובר צה”ל מפרסם היום (ראשון) תיעודים חדשים ומעדכן כי חיל האוויר ממשיך לתקוף ולהגן בכל הזירות. ביממות האחרונות, חיל האוויר תוקף ברצועת עזה, לבנון וכן פועל באיו”ש.

בתקיפות נרחבות אלו, השתתפו יותר מ-150 מטוסי קרב באמצעותם תקפו בדרום לבנון משגרים ותשתיות צבאיות עתירות אמל”ח.

זאת בנוסף לחיסולם של ראש מערך המבצעים ומפקד כוח רדואן של חיזבאללה, איברהים עקיל, ו-15 מחבלים נוספים בחיזבאללה, ביניהם מפקדים בכירים בשרשרת הפיקוד של ‘כוח רדואן’.

“חיל האוויר ערוך ומוכן לכל התפתחות”, מסר דובר צה”ל.

“בימים האחרונים, אנחנו רואים עלייה בפעילות ההתקפית היזומה של צה”ל בזירה הצפונית, כדי להרחיק את חיזבאללה, להחליש את כוחו ולהחזיר את תושבי הצפון לבתיהם”, הדגיש מב”ס חצרים, תא”ל עמיחי לוין, “מהבסיס הזה המריאו מטוסי הקרב שחיסלו את מפקדי כוח רדואן, בראשם את איברהים עקיל, בדיוק לשם המטרה הזאת. חיל האוויר ערוך באופן מלא בהגנה ובהתקפה ופועל בכלל זירות הלחימה כדי להשיב את הביטחון לאזרחי ישראל”.

“אנחנו נמצאים פה בסוללה של גדוד 137 הממוקם בזירה הצפונית”, אמר רס”ן א’, מפקד סוללת כיפת ברזל בצפון, “ביממה האחרונה התמודדנו עם מטחים כבדים אשר כללו מאות פריטים אוויריים, והצלחנו לתת מענה מירבי לאיומים. במשך 11 החודשים האחרונים, אנו, חיילים, קצינים ונגדים בסדיר ובמילואים פרוסים בגזרה ומיירטים מטרות אוויריות ומגנים על שמי הצפון. יחד עם זאת, חשוב להעביר שההגנה שלנו אינה הרמטית. ולכן יש להישמע להנחיות פיקוד העורף. אנו גאים לשרת את אזרחי מדינת ישראל ונמשיך לעשות זאת ככל הנדרש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות