לא נרגעים: עימות חריף בעיריית בני ברק בין סיעות ‘עץ’ ו’הליכוד’

סיעת 'עץ': "הליכוד טמא, בחרנו לחיות בעוני בשביל לא להזדקק למפלגה הטמאה" | וידר תקף בחריפות: "אתם רקובים מוסרית ומונעים בהונאה בקרה על כספי הציבור - כרמל שעשה את הונו מהציבור העני לו הוא בז עושה הכל כדי שישאר עני"
חרדים 10
י"ט אלול התשפ"ד / 22.09.2024 16:39

יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק ויו”ר סיעת הליכוד, תקף בחריפות את סיעת ‘עץ’ בעיר ואת חבר המועצה מטעמה, מנחם כרמל, וכתב: “אינך ראוי לייצג בני תורה עם שפה כה רדודה, מלאה בשקרים קללות ונאצות כלפי יהודים שבשעה זאת רבים כל כך מבניהם מסכנים את חייהם ממש כדי להגן על עם ישראל וגם עליך, וכל זאת – בחודש הרחמים והסליחות. תתבייש לך”.

וידר הוסיף וכתב כי “לשמוע בזלזול על בחירה לחיות בעוני מחפיר מאדם שעשה את הונו האדיר מאנשים ונשים שמתקשים לסיים את החודש ומתלבטים האם לרכוש חלב או לחם לילדיהם, כי אין להם את היכולת לרכוש את שניהם, ועוד עושה הכל כדי להותיר אותם בעוני ובסבל? כמה התנשאות, כמה ניתוק ורשעות”. וידר כתב זאת בתגובה לדבריו של כרמל על כך “שהציבור בחר לחיות בעוני מרצון וכל זאת בשביל שלא להזדקק למפלגה הטמאה”.

העימות החריף בין הסיעות מגיע לאחר שוידר האשים את סיעת ‘עץ’, כמשתפת פעולה עם חנוך זייברט, ראש העירייה, במטרה להתחזות לאופוזיציה ובכך למנוע נציגות אופוזיציונרית אמיתית בוועדות העירוניות החשובות, דבר שמונע ביקורת ובקרה בוועדות שהחלטותיהן נוגעות למינוי בכירים, העברות תקציביות אדירות, והחלטות על שטחי ציבור יקרים, כפי שאף נחשף בתחקיר שפרסם העיתונאי אהרון רבינוביץ’, ובו פורסמה הקלטה בה כרמל הודה על שיתוף פעולה בינו לבין זייברט, וסיעת עץ הייתה אף הסיעה הראשונה שתמכה במועמדותו של ראש העירייה זייברט.

כרמל אף הודיע כי הוא מסרב להגיע לפגישה בבית הליכוד מכיון “שהמקום טמא כל כך”, כדבריו, ובתגובה וידר כתב כי “בית הליכוד בבני ברק, הוא מוסד מפואר שתרם ותורם רבות בחסד ובעשייה למען תושבי העיר כולו, ואין ספק שלו מטרת הפגישה הייתה למען רווח כספי אישי לא היה לך כל מניע לקיים בו פגישה, והציבור יודע היטב היכן אתה נוהג לקיים את פגישותיך ודי לחכימא”.

וידר סיים וכתב לכרמל כי “אם לא תתנצל על דבריך הבזויים ותשנה את התנהלותך הרקובה שפוגעת בתושבי בני ברק, סיעת הליכוד בבני ברק לא רואה טעם להמשיך לשתף איתך פעולה”.

ביום שלישי השבוע תתקיים ישיבת מועצת עיר ויהיה מעניין לעקוב לראות האם העימות יגלוש אף לשם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות