הנשיא חשף: מפקדי ‘כח רדואן’ תכננו חדירה לישראל – וחוסלו

נשיא המדינה יצחק הרצוג חושף בראיון ברשת ״Sky News”: ״צמרת מפקדי ׳כוח רדואן׳ שחוסלו בתקיפת צה״ל, תכננו מתקפה זהה למתקפת הטרור בשבעה באוקטובר, בגבול הצפון״ • "המלחמה הוקמה על ידי אימפריית הרשע באיראן, ושלוחותיה: חמאס, חיזבאללה, החות'ים, ומכל מקום"
חרדים 10
י"ט אלול התשפ"ד / 22.09.2024 13:25

נשיא המדינה התראיין היום (ראשון) לרשת החדשות הבינלאומית “Sky News”, ושם הציג את צמרת מפקדי ׳כוח רדואן׳ שחוסלו בתקיפת צה״ל, לצד מחבלים נוספים משרשרת הפיקוד, שתכננו פעולה זהה למתקפת הטרור בשבעה באוקטובר, בגבול הצפון.

נשיא המדינה פתח ואמר: ״כל המנהיגים שחוסלו ביום שישי בתקיפה הישראלית, כל המנהיגים האלה נפגשו יחד כדי לצאת לאותה מתקפה נוראית ומחרידה שבוצעה ב-7 באוקטובר על ידי חמאס, מתקפה בה שרפו ושחטו אזרחים, אנסו את נשיהם, חטפו אזרחים זקנים, צעירים ותינוקות בני יומם לעזה – זו בדיוק אותה תוכנית שהם תכננו במשך שנים כחלק מהתוכניות של אימפריית הרשע באיראן״.

בראיונו עם המגיש סר טרבור פיליפס, התייחס הנשיא למלחמה עם חיזבאללה בגבול הצפון, ואמר: “חיזבאללה התחיל את המלחמה הזו – מאז מתקפת הטרור של חמאס ב-7 באוקטובר, חיזבאללה מפציץ את ישראל בלי הפסקה. הוא הוסיף: “המסר הפשוט של ישראל הוא שאנחנו לא רוצים מלחמה, לא חיפשנו את המלחמה הזו, ולא רצינו את המלחמה הזו – המלחמה הזו הוקמה על ידי אימפריית הרשע באיראן, ושלוחותיה באזור – מדרום -חמאס, מצפון – חיזבאללה, מתימן – החות’ים, וכך גם מעיראק, ומכל מקום, כחלק מאסטרטגיה, שעל פי המנהיג העליון של איראן, ישראל היא “גידול שיש להסיר”.

עוד הדגיש הנשיא: “אנחנו פועלים לשנות את המשוואה הזו, אנחנו צריכים להשיב את החטופות והחטופים שלנו מעזה, ועלינו לוודא שהתקיפה הזו לא תחזור על עצמה. גם לא מלבנון. החיים יכולים להימשך בדרכי שלום עם גבול בינלאומי מוכר בין ישראל ללבנון”.

לסיום אמר הנשיא: “אני מאמין שהחברים שלנו צריכים להבין שאנחנו נלחמים במלחמה שהיא גם המלחמה שלהם. בטווח הארוך צריך להבין שיש אימפריה של רשע שבאמת חושבת ומאמינה באידיאולוגיה הג’יהאדיסטית, בכיבוש המזרח התיכון, דרך אירופה ועד לשאר העולם. לחיזבאללה יש תאי טרור הממוקמים במדינות בכל העולם, אז אתה שואל את עצמך – איך איראן חימשה שבט בתימן בשם החות’ים על שפת הים האדום, והם משפיעים על יוקר המחיה של כל משפחה בריטית או משפחה אירופאית או משפחה אמריקאית? זה לא יכול להימשך. אנו מצפים שכל בעלי בריתנו יהיו לצידנו ואיתנו במלחמה במצב הנורא הזה – ויילחמו כמונו כדי להשיב את החטופות והחטופים שלנו הביתה. יש 101 חטופות וחטופים ישראלים אשר מוחזקים בשבי בעזה – חובתנו להשיבם במהרה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות