מכות ואבנים: נערים מוסלמים תקפו יהודים ברובע היהודי בירושלים

חרדים 10
|
י"ט אלול התשפ"ד / 22.09.2024 11:57
במהלך השבת: מוסלמים תקפו חבורת נערים יהודית ברובע היהודי בירושלים • השוטרים שהגיעו למקום ועיכבו את היהודים לחקירה ועצרו שניים מהם • התוקפים המוסלמים שוחררו כעבור זמן קצר

נערים יהודים הותקפו במהלך השבת ברובע היהודי בירושלים בידי מספר ערבים. האירוע החל כאשר הערבים קיללו יהודים שחלפו במקום. במהלך עימות בין הצדדים נגח אחד הערבים בפניו של נער יהודי ופצע אותו. מיד לאחר מכן החלו הערבים לתקוף את הנער וחבריו באבנים ובכלים כבדים.

במהלך התקיפה שעט אחד הערבי ברכבו לעבר הנערים היהודים, יצא מהרכב וחנק את אחד הנערים תוך שחבריו ממשיכים בתקיפה ובהשלכת האבנים. כוחות משטרה שהגיעו למקום פיזרו את האירוע ועיכבו ארבעה נערים יהודים לחקירה בסיומה נעצרו שניים מהנערים, התוקפים הערבים נעצרו ושוחררו כעבור זמן קצר. עו”ד דניאל שימשילישווילי מארגון חוננו מסייע לעצורים בייעוץ משפטי.

עו”ד שימשילישווילי מסר: “אנו עדים לתקיפה נוספת של יהודים בידי פורעים ערבים רק בשל היותם יהודים. לאחר התקיפה מיהרו הפורעים להעליל על הנערים שהותקפו כאילו הם שפתחו באירוע. לא ייתכן כי בלב בירת ישראל יחששו יהודים לצעוד בדרכם לביתם. אנו קוראים למשטרה ולרשויות האכיפה להביא למעצרם של הפורעים ולהעמידם לדין”.