נסראללה: “ספגנו מכה חסרת תקדים; זה רצח והכרזת מלחמה”

מנהיג חיזבאללה על מתקפת הביפרים: "אין ספק שספגנו מכה גדולה, אנושית וביטחונית, וחסרת תקדים בהיסטוריה של חיזבאללה לכל הפחות, וייתכן שבהיסטוריה של הסכסוך עם האויב בכל האזור, ובעולם כולו - מהסוג הזה של ההרג והתקיפה והפשע". לדבריו, הוא ממתין למלחמה
חרדים 10
ט"ז אלול התשפ"ד / 19.09.2024 18:23

מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה נאם היום (חמישי), בשבוע שבו הותקפו אלפים מחברי הארגון בפיצוץ ביפרים ומכשירי קשר שבהם החזיקו. הוא אמר: “אלו פשעי מלחמה, או הכרזת מלחמה, אתה יכול לתת לזה כל שם וזה ראוי לכל שם. זו הייתה כוונת האויב”.

הוא האשים כי ישראל התכוונה לחסל בשתי המתקפות השונות 5,000 בני אדם – כוונתו מן הסתם לאנשי חיזבאללה – וכי “האויב הפר את כל הקווים האדומים במעשה הזה”. לדבריו, מדובר במעשים ש”יכולים להיקרא הכרזת מלחמה”, אם כי הוא נמנע בנאום להכריז על כך בעצמו.

מנהיג חיזבאללה הודה: “אין ספק שספגנו מכה גדולה, אנושית וביטחונית, וחסרת תקדים בהיסטוריה של חיזבאללה לכל הפחות, וייתכן שבהיסטוריה של הסכסוך עם האויב בכל האזור, ובעולם כולו – מהסוג הזה של ההרג והתקיפה והפשע”.

“המכה הגדולה שקיבלנו לא תפיל אותנו”, אמר. “מהניסיון, נהפוך להיות חזקים יותר, חכמים יותר ונחושים יותר. נהיה מוכנים לעבור את כל הסכנות והניסיונות בעתיד”.

הוא התנה את סיום המלחמה במצב בעזה: “אנחנו אומרים לנתניהו, לגלנט ולצבא הישראלי – לא תצליחו להשיב את תושבי הצפון לצפון, תעשו מה שתרצו, לא תצליחו. הדרך היחידה היא עצירת התוקפנות והמלחמה על אנשי עזה והגדה המערבית, בלי זה אין כלום. לא הסלמה, לא חיסולים ולא מלחמה מלאה”.

נסראללה אמר: “הטיפש ההוא, אלוף פיקוד צפון מציע שהם יקימו רצועת ביטחון בתוך שטח לבנון – זה מה שאנחנו רוצים. הם בנו ביצורים רבים ואנחנו מחפשים אותם, צריכים מאמץ מודיעיני יומיומי, אבל אם יבואו אלינו – אהלן וסהלן. מה שהם רואים בתור איום אנחנו רואים בתור הזדמנות, תהיה לזה השפעה גדולה על המלחמה”.

“אם אתם חושבים עכשיו שאם נכנסת לרצועת ביטחון הלחימה תתרכז שם – אתם טועים”, הוסיף. “נמשיך ונרחיב את התקיפות בצפון, רצועת הביטחון תהפוך למלכודת, מארב וגיהנום אם תחליטו לבוא לאדמתנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות