השמאל מגזים: “אני מורגלת במכונות רעל, כזו עדיין לא ראיתי”

גאולה אבן־סער שיתפה בתגובות הקשות שקיבלה מאז פרסום האפשרות שבן זוגה גדעון סער ייכנס לממשלה: "לא משנה כמה תלחצו, זה לא יגרום לי ללחוץ עליו"
103fm
ט"ז אלול התשפ"ד / 19.09.2024 14:12

גאולה אבן־סער פתחה את התוכנית עם התייחסות לסערת מינויו האפשרי של בן זוגה גדעון סער לתפקיד שר הביטחון במקום יואב גלנט. “שקלתי לבוא לאולפן ולהודיע שאני מקבלת אחריות על 7 באוקטובר, על המחדל, על הטבח, על הניהול הכושל של המלחמה כי בכל אלה אני הואשמתי השבוע ומואשמת על בסיס יומיומי”, אמרה.

“מאז פרסום הידיעה לפיה שר הביטחון הבא יהיה אישי גדעון סער, אני מקבלת אלפי סימוסים כל יום וגם טלפונים שמגדפים, שמקללים, שמאיימים עליי, על הילדים, על הבנות הגדולות של גדעון. אני אתן כמה דוגמאות, טקסטים כמו ‘דם החטופות על ידייך’, ‘את באמת רוצה לטבול את ידייך בדם החטופים שיירצחו מרגע הצטרפות גדעון לממשלה?'”

המשיכה ופירטה על הודעות נוספות: “‘רעיית רוצח חטופים, תתביישי לך, יש מעשים שאין עליהם סליחה’, ‘אלוהים ישמור, מה אתם מעוללים לנו? שתקבלו חזרה’, ‘את בוגדת, את חיה עם בוגד, בוגד במיליוני בני אדם, בוגד בנרצחי 7 באוקטובר’, ‘דם הנרצחים על ידייך’, ‘אם גדעון יתמנה לשר ביטחון, נבייש אתכם לכל מקום שתלכו, ארורים ובזויים תהיו כולכם’, ‘את ובעלך היקרים לחצתם על ההדק’, זה קמצוץ, אלה דוגמיות”.

לדבריה, “אני אדם שמורגל במכונות רעל. כזה דבר, אפילו אני עדיין לא ראיתי. זו מכונת רעל שעובדת היטב, יש פה המון כסף שמושקע באירוע הזה, אחרת לא היו שולחים אלפי סימוסים. אני חושבת שזה בעיקר ניסיון שקוף, בוטה, באמצעות סחיטה, באמצעות איומים כלפי נבחר ציבור, אבל גם כלפינו, כלפי המשפחה, ללחוץ עליו. זה לא רק סגנון קלוקל. אני לא מסכנה, אבל אלה לא אסאמסים ספונטניים, פה יש מערכת משומנת היטב”.

“לא משנה כמה תלחצו עליי, הלחץ הזה לא יגרום לי ללחוץ עליו, זה גם לא עובד ככה בבית שלנו. לסחוט איש ציבור ולגרום לו לפעול כך או אחרת, לא יקרה באמצעותי”, הבהירה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות