וואו: המסר החד והברור של הפרשן האמירותי המוביל לחיזבאללה

אמג'ד טאהא לחיזבאללה: העזתם לפגוע בעם חכם ואמיץ - עכשיו, הם ישלחו אתכם 1,000 שנים אחורה, לתקופה ללא טכנולוגיה, שבה צלצול מרגיש כמו מוות וצפצוף הוא סיוט
חרדים 10
ט"ז אלול התשפ"ד / 19.09.2024 13:56

אמג’ד טאהא, הוא הפרשן האמירוּתי הפופולרי ביותר בתקשורת וברשתות החברתיות. ציוץ שהוא פרסם ביממה האחרונה ברשת החברתית X, על רקע מתקפת הביפרים בלבנון, הפך ויראלי ברשת.

“העזתם לפגוע בעם חכם ואמיץ ב-7 באוקטובר – ביצעתם רצח עם, חטיפת ילדיהם וחיללתם את הנשים שלהם. חשבתם שהם ייפלו, אבל הם קמו שוב, וחזרו אחרי 11 חודשים לתקן את מה שרק לרגע נכשל – האינטליגנציה שלהם. עכשיו, הם ישלחו אתכם 1,000 שנים אחורה, לתקופה ללא טכנולוגיה, שבה צלצול מרגיש כמו מוות וצפצוף הוא סיוט”.

“אתם תהיה רדופים על ידי הצל שלכם, מפחדים מדי להשתמש בכל טכנולוגיה, מנותקים מהעולם המתקדם. והם יביסו אתכם – לא עם כדורים או טנקים, אלא באמצעות הרצון הבלתי ניתן לשבירה של אנשים אמיצים ואינטליגנטים. על כוס קפה פשוטה, בקליק אחד נחרץ, הם יחתמו את גורלכם, ואת גורלו של כל מי שיעז לפגוע בילדיהם. זו אומה שהעולם מכבד”.

“לבנון – התקפות הביפר אתמול⁩ ומתקפת ה-V82 של היום אינם רק ניצחונות צבאיים; הם מייצגים ניצחון למזרח התיכון על הרדיקליזם – ניצחון לא רק עבור ‌ישראל,⁩ אלא לכל מי שמתנגד לטרור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות