וידר דורש מזייברט: לקיים טקס רשמי לציון טבח שמחת תורה

יעקב וידר לזייברט: על עיריית בני ברק לקיים טקס רשמי לציון טבח שמחת תורה: "ידגיש שוב את השותפות שתושבי העיר חשים עם הקדושים ועם המשפחות היקרות"
חרדים 10
ט"ז אלול התשפ"ד / 19.09.2024 13:51

יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק פנה לחנוך זייברט, ראש העירייה ודרש כי גם עיריית בני ברק תקיים טקס זיכרון ותפילה רשמי בשם התושבים, ושיתקיים בסמוך לתאריך העברי בו ארע הטבח.

בפנייתו לראש עיריית בני ברק כתב וידר כי חשוב שהטקס “ישא על נס את זכר הנטבחים כולם הי”ד, וכן את גיבורי המלחמה הקדושים שחירפו את נפשם כדי להגן על בני עמם וארצם מול אוייב אכזרי וצמא דם, ונישא בו תפילה לשחרורם המלא ומהיר של אחינו החטופים ולניצחונם המוחלט של חיילינו שנלחמים גם ברגעים אלו על הגנת עם ישראל, על הגנת ארצו ושחרור אחינו החטופים הי”ו”.

כאמור, בחודש הקרוב מדינת ישראל תציין שנה לטבח שבת שמחת תורה ולמלחמה הקשה שבאה בעקבותיו, רבות מהעיריות מתכוונות לציין זאת בטקסים שונים, וכך גם כמעט כל גוף רשמי במדינת ישראל, אולם נכון לעכשיו בעיריית בני ברק טרם נקבע טקס רשמי בעניין.

במרבית מהגופים הרשמיים במדינה הטקס יתבצע בסמוך למועד הלועזי בו אירע הטבח – השבעה באוקטובר, וידר דורש כי עיריית בני ברק תקיים זאת בסמוך לתאריך העברי בו אירע הטבח – כ”ג בתשרי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות