מופתעים? רוב מוחץ באו”ם לסנקציות ואמברגו נשק נגד ישראל

העצרת הכללית של האו"ם אישרה היום את ההצעה הפלסטינית הקוראת לסנקציות ואמברגו נשק נגד מדינת ישראל • בהצעה, תמכו 124 מדינות, 14 התנגדו ו-43 נמנעו • למרות התמיכה הנרחבת, ההצעה איננה מחייבת מכיוון ולא עברה את מועצת הביטחון של האו"ם
קובי פינדרוס
ט"ז אלול התשפ"ד / 18.09.2024 22:15

עשו את עצמכם מופתעים: העצרת הכללית של האו”ם אישרה היום (רביעי) את ההצעה הפלסטינית הקוראת לסנקציות ואמברגו נשק נגד מדינת ישראל.

בהצעה, תמכו 124 מדינות, 14 התנגדו ו-43 נמנעו. למרות התמיכה הנרחבת, נציין כי ההצעה איננה מחייבת מכיוון ולא עברה את מועצת הביטחון של האו”ם.

שגריר ישראל לאו”ם, דני דנון, הגיב לתוצאות ההצבעה על בימת האו”ם: “הסתכלו על התמונה הזו מקרוב, תשננו אותה. הדם ששפוך על הרצפה שייך לשש נשמות טהורות. עדן, הירש, אלכס, כרמל, אורי ואלמוג. זה הדם שלהם. שישה ישראלים תמימים שנרצחו בדם קר אחרי חודשים של סבל במנהרה הקטנה והמלוכלכת הזו שלא הצליחו לעמוד בה – מתחת לחדרו של הילד שלכם”.

“דמיינו שזה החדר של ילדיכם”, המשיך דנון ופנה ליושבים באולם באמירות קשות: “דמיינו שזה בן זוגכם או ילדיכם שנמצא בשבי שנחנק במנהרה שם. דמיינו אותם נחנקים, גוועים ברעב ומדממים במנהרה חשוכה במשך חודשים, אם זה היה הילד או האהוב שלכם – הייתם שותקים? מעמידים פנים שזה רק עוד סיפור? או שהייתם זועקים לצדק?”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות