נתניהו בהתבטאות ראשונה: אמרתי שתושבי הצפון יחזרו לבתיהם

"אמרתי שנחזיר את תושבי הצפון בבטחה לבתיהם, וכך בדיוק נעשה", אמר נתניהו בסרטון קצר בן 10 שניות • שר הביטחון גלנט: "אני מעריך שאנחנו בפתחה של תקופה חדשה בתוך המלחמה הזאת ואנחנו צריכים להתאים את עצמנו
קובי פינדרוס
ט"ו אלול התשפ"ד / 18.09.2024 20:23

התייחסות ראשונה: ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם הערב (רביעי) סרטון קצר בו התבטא לראשונה מאז סדרת הפיצוצים בלבנון.

“אמרתי שנחזיר את תושבי הצפון בבטחה לבתיהם, וכך בדיוק נעשה”, אמר נתניהו בסרטון קצר בן 10 שניות.

לפני כן אמר שר הביטחון יואב גלנט בביקור בסיס רמת דוד של חיל האוויר כי למעשה נפתח שלב חדש במלחמה.

“מרכז הכובד עובר צפונה, המשמעות היא שאנחנו הולכים ומסיטים כוחות, משאבים, אנרגיה לכיוון צפון, לא שכחנו את החטופים ולא שכחנו את המשימות שלנו בדרום, זו חובה שלנו ואנחנו מבצעים אותה במקביל. הפעולה הזאת מתבצעת על ידי כל הגופים והמשימה היא משימה ברורה ופשוטה – להחזיר את תושבי הישובים בצפון לבתיהם בביטחון”, אמר גלנט במהלך הביקור.

הוא הוסיף “אני חושב שכאשר אתם מסתכלים על תמונת המצב, צה”ל מביא הישגים מצוינים, יחד עם שב”כ, יחד עם מוסד, על כל הגופים ועל כל המסגרות והתוצאות הן תוצאות מאוד מרשימות. אנחנו יודעים את החשיבות הרבה שיש בעת הזאת לבצע את הדברים בשיתוף פעולה הדוק, זה קורה קודם כל בין כל השחקנים בתוך צה”ל יחד עם הארגונים האחרים וגם ברובד של המפקדים הבכירים ביותר. יש תיאום מלא במערכת ואחדות בקשר להשגת המטרות: ראש הממשלה, הרמטכ”ל, ראש השב”כ, ראש המוסד ושר הביטחון- כל מה שהם מייצגים, הכל בצורה משותפת מוקדש למטרה אחת – להחזיר את התושבים”.

גלנט ציין כי ישראל נמצאת בשלב חדש של המלחמה. “אני מעריך שאנחנו בפתחה של תקופה חדשה בתוך המלחמה הזאת ואנחנו צריכים להתאים את עצמנו, זה נכון לכולם, בוודאי למי שנמצא באוויר או שולט במה שנמצא באוויר מפני שהפוזיציה פה היא יותר חזקה, זה לא חמאס, זה משהו אחר וצריך להיערך לעניין הזה כמו שצריך, לקחת את זה בחשבון.

אנחנו נדרש לעקביות לאורך הזמן, המלחמה הזאת דורשת תעוזה רבה, נחישות והתמדה. ותודה על כל מה שאתם עושים ומבצעים, אנחנו את המשימות שלנו בכל החזיתות הולכים להשלים ויש לכם את החובה, אבל גם את הזכות להיות שותפים למאמץ הזה, כל אחד בתפקיד שלו – בצוותי הקרקע וצוותי האוויר”, סיכם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות