אב החטוף שנרצח בשבי אמר קדיש מול יו”ר הפרלמנט בפרגוואי • צפו

אלחנן דנינו, שבנו אורי הי"ד נרצח בשבי החמאס במנהרה ברפיח, הגיע לפרגוואי עם משלחת הכנסת ואמר 'קדיש' בפני יו"ר הפרלמנט • "אנו מתפללים בכל יום שיהפוך את העולם לעולם טוב יותר עבורנו העם היהודי ועבור כל האנשים הטובים בעולם"
נתן פרל
ט"ו אלול התשפ"ד / 18.09.2024 00:29

ארוע מרגש פתח את סדר יומה של משלחת הכנסת לפרגוואי, בשעה שאלחנן דנינו, אביו של אורי הי”ד שנרצח בשבי וגופתו הוחזרה לישראל, אמר קדיש יחד עם חברי משלחת – ובנוכחותו של יו״ר בית הנבחרים המקומי.

עם נחיתת משלחת הכנסת, בראשות היו״ר  אמיר אוחנה באוסנסיון שבפראגוואי, קידם את פניהם בשדה התעופה, עמיתו יו״ר בית הנבחרים ראול לאטורה – שיזם את הביקור.

יו״ר הכנסת הציג בפני מארחו את חברי המשלחת ובהם אלחנן דנינו, אשר בנו הי”ד נחטף על ידי חמאס ונרצח לאחר 11 חודשים בשבי, ואבי חסידים, אביו של נאור הי”ד שנרצח בקיבוץ כפר עזה ב-7 באוקטובר.

עוד במשלחת הכנסת: ח״כ בועז ביסמוט מהקואליציה וסגן יו״ר הכנסת ח״כ יבגני סובה מהאופוזיציה.

אלחנן דנינו, אשר נמצא  בשנת האבל על בנו, ביקש לומר ‘קדיש’ במנין, בנוכחות חברי המשלחת והמלווים. ברגע אחד כל חברי המשלחת נעתרו וקמו על רגליהם.

לאחר אמירת הקדיש הסביר אלחנן דנינו לנוכחים את מילות הקדיש והדגיש: “במילים אלו אנו מודים הודיה עמוקה לקב״ה גם על הכאב וגם על האובדן כמו שאנחנו מודים על הטוב. אנו מתפללים אליו בכל יום שיהפוך את העולם לעולם טוב יותר עבורנו העם היהודי ועבור כל האנשים הטובים בעולם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות