בשל התייעצויות ביטחוניות דרמטיות: פיטוריו של גלנט ידחו

ראשי המדינה ומערכת הביטחון מקיימים התייעצויות קדחתניות על הזירה הצפונית • גורם פוליטי בכיר מעריך: למרות הנכונות של נתניהו להחליף את שר הביטחון בבגדעון סער "נדמה שהמציאות הביטחונית תוביל את המציאות הפוליטית ולא להיפך" • הפערים בין הליכוד לגדעון סער כבר נסגרו
חרדים 10
י"ד אלול התשפ"ד / 17.09.2024 15:55

הסיכומים המתגבשים בין סער לנתניהו:  בצמרת המדינית והביטחונית מתקיימות היום (שלישי) התייעצויות ביטחוניות קדחתניות.

בשל כך, גורמים פוליטיים מעריכים כי נוכח ההתפתחויות הביטחוניות, פיטוריו של שר הביטחון יואב גלנט ותוכניתו של ראש הממשלה להגיע להסכם בדבר צירופו של גדעון סער לממשלה – צפויים להידחות.

גורם בליכוד צוטט על ידי העיתונאי יובל קרני מ’ידיעות’: “שר הביטחון גלנט לא מתעסק ולא מתעניין בגורלו הפוליטי. הוא נמצא אך ורק באירוע הביטחוני שהופך דרמטי מרגע לרגע”.

גורם בסביבת נתניהו צוטט בחדשות 13: “אי אפשר להחליף שר ביטחון בעיצומו של אירוע ביטחוני מורכב. ההחלטה התקבלה – אך כנראה לא תצא לפועל בטווח הזמן המיידי”.

גורם פוליטי בכיר העריך בשיחה עם מוטי קסטל, הכתב הפוליטי של ערוץ  14 כי למרות הנכונות של ראש הממשלה להחליף את שר הביטחון ביו”ר הימין הממלכתי, “נדמה שהמציאות הביטחונית תוביל את המציאות הפוליטית ולא להיפך”.

מקורות פוליטיים אמרו הלילה לערוץ 14, בנוגע למשא ומתן שמתנהל מול סער על צירופו לממשלה, כי ישנה הסכמה בין הצדדים: “הפערים מול גדעון סער נסגרו”, אך כבר אז נאמר כי העיכוב בחתימה נובע מסיבות ביטחוניות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות